jingt Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det beste er ofte det best(men ikke alltid) Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vil se Wenche Foss tryne på scenen, og miste viktige klesplagg slik at man ser hennes aldrende kropp. Vi er ferdige med fyrverkeri. Og vi har ikke engang kommet til svarte hull eller ufoer, illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 oi. Flger ikke helt med jeg Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 oi. Flger ikke helt med jeg Det er det vel mange, inkludert meg, som av og til ikke gjør her på søppelforumet. Dessuten ligna jo tegningen din ganske mye på Wenche Foss, da. Og du har rett i at det beste ofte er det beste. Jeg ville faktisk ha sagt at det beste alltid er det beste. Men det er ikke alltid at det enkle er det beste. Lenke til kommentar
mbergs Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jaja....her er wenche foss, vet ikke helt hvordan det ble men men.. jeg vil se barbamamma sammen med sven o ( det er vel bare det som mangler nå tror jeg, hehe) Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Knalltegning, mbergs! Endret 5. januar 2005 av svamp Lenke til kommentar
Luv Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Foreslår at mbergs kommer med et nytt forslag... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 oi. Flger ikke helt med jeg Det er det vel mange, inkludert meg, som av og til ikke gjør her på søppelforumet. Dessuten ligna jo tegningen din ganske mye på Wenche Foss, da. Og du har rett i at det beste ofte er det beste. Jeg ville faktisk ha sagt at det beste alltid er det beste. Men det er ikke alltid at det enkle er det beste. Mente å skrive: Den enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
mbergs Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hehe....barbamamma og barbapappa var en gang barnetv. Mulig jeg begynner å bli ..ehh...gammel? Så da vil jeg heller se ...hmm..........CowboyLaila og Sven O. i tandem fallskjermhopp uten klær. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 .. vil se moskva marit og brynjard meling i en bob-slede i et ol renn. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg vil se en politiker som kutter opp en høytaler med en knust halflife cd Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg vil gjerne se et fly som kresjer i verdens største lager av tegnestifter. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 og jeg vil se kattekvinnen(harald eia) i vill slosskamp med kyllingmannen(bård tufte johannesen) Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg vil se Mullah Krekar med fletter i skjegget sitt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg vil se en miljøaktivist som tenner på regnskogen Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Her Jeg vil se Kodah fra Min Bror Bjørnen <3 Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Her! Et bra alternativ til grisen i leken "Sett hale på grisen" Jeg vil se Bush i en slosskamp med Saddam Endret 8. januar 2005 av illvit Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg vil se guffen som koser seg under dynen med bestemor duck. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg vil se Ray Liotta i undertøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå