tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg vil se Bushern i en Baywatch-episode. Lenke til kommentar
mbergs Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hehe... Jeg vil se 30 datanerder som prøver å plugge inn støpselet til 1 datamaskin samtidig. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Et jultre pyntet med dvd filmer, salami og valgerd takk!!! Lenke til kommentar
mbergs Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Her er juletreet. og jeg vil se valgerd og de 7 dvergene i gruppeaction foran stortinget Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kan ikke vi lage en til regel? At alle tegninger må ha minst 2 farger? Det ser så kjedelig ut å bare ha svart på hvitt liksom... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kan ikke vi lage en til regel? At alle tegninger må ha minst 2 farger? Det ser så kjedelig ut å bare ha svart på hvitt liksom... Agree, men minst 3. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kan ikke vi lage en til regel? At alle tegninger må ha minst 2 farger? Det ser så kjedelig ut å bare ha svart på hvitt liksom... Agree, men minst 3. Enig! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Går hardt utover Valgerd på dette forumet Men vil se Valgerd ri på en gris! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kan ikke vi lage en til regel? At alle tegninger må ha minst 2 farger? Det ser så kjedelig ut å bare ha svart på hvitt liksom... Agree, men minst 3. Er andre regler jeg heller ville hatt inn. F.eks at man må ta seg litt tid til å tegne. Og at en tegning kan bli avvist hvis den er for stygg. At den som ba om noe må gi en godkjenning, slik at man slipper 3 forskjellige "rekker" med tegninger på en gang. Er for mange som ikke sjekker om det er noen som postet rett før den de henter en oppgave hos, slik at man ikke henter oppgaven av en "vinner". Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg vil se lysten kubonde! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg vil se Gordon Freeman som fisker etter hval i selkap med noen tvilsomme politikere. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg vil se den mye omtalte festen på serverromet til hw.no. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg vil se IBMs superdatamaskin knuse en sjakkmester, i vannpolo Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) jeg vil se en av PSION sine dagbok"hendelser" edit:glemte bildet Endret 3. januar 2005 av MagE Lenke til kommentar
mbergs Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg vil se bush utkledd som dame! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Her! Jeg vil se Tony Hawk på rulleskøyter Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg vil se en krasja ferrari Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Apene utviklet seg til menneket, så vi må utvikle oss til supermennesket. Hvordan kommer supermennesket til å se ut? Edit: Jeg har ikke MS Paint... Så fargene er kanskje litt ulovlige, men er det så fryktelig farlig? Jeg skal huske å bruke standard farger til en annen gang. Endret 4. januar 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Framtidsmennesket: Mindre hår, dårligere bygnad, mindre sanseorganer, større kjønnsorganer, lengre fingre, større hjerne. Jeg vil se Carl I. Hagen og Mummitrollet i samarbeid på scenen på en hardcore strippebar. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg vil se Pamela på stranda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå