magio Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Siden det ikke kom noen request vil jeg gjerne se en flygende brunost. Det sto jo i bildet! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Da vil jeg se universet fra lang avstand. Jeg vil gjerne se Nvidias neste GPU serie. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Jeg vil først bare si at denne posten rocker!!! Denne tegningen drev jeg med i 2timer... SKULLE VÆRT EN KJEMPE FIN TEGNING HER! Mamma og Pappa og søster er svært fornøyd med den, så hva er karakteren ? (H) Det var den 6 i 2001 Endret 1. januar 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg vil først bare si at denne posten rocker!!! Denne tegningen drev jeg med i 2timer... http://www.kidlink.org/history/2001/kidart06.gif Mamma og Pappa og søster er svært fornøyd med den, så hva er karakteren ? (H) Det var den 6 i 2001 Dette er Den Store Offisielle MS Paint leken. ikke tegne på ark og scanne leken Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg vil se Kerry gi Bush en omgang Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Stian_A, post den i visuell kreatrivitet delen av forumet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Stian_A, post den i visuell kreatrivitet delen av forumet. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg vil først bare si at denne posten rocker!!! Denne tegningen drev jeg med i 2timer... SKULLE VÆRT EN KJEMPE FIN TEGNING HER! Mamma og Pappa og søster er svært fornøyd med den, så hva er karakteren ? (H) Det var den 6 i 2001 Karakter, hm.. hvis den er laget på 2 timer er den definitivt verdt en stor "S". Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hadde det ikke vert kult med en egen MsPaint tråd i visuell kreativitet, der vi postet bilder vi har brukt litt lengre tid på i MsPaint? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 litt kjedlikg å ha brukt 2 timer på en ting så plutslig kommer noen før deg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 litt kjedlikg å ha brukt 2 timer på en ting så plutslig kommer noen før deg Jeg tenkte heller da som kunst, ikke som en lek ala denne. Jeg mener at man kan lage kunstverk, selv i programmer som MsPaint. En annen fordel er at de som har windows også har tilgang til MsPaint, og kan derfor utfolde seg fritt i den fantastiske kunstverdenen MsPaint åpner for! Lenke til kommentar
mbergs Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Endelig! Jeg vil se en mann med brann i tupeen sin som henger fast i en takvifte. :-) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Litt crappy streker, men jeg tegner med en laptop Jeg vil se carl I hagen og valgerd svømme om kapp i et stort akvarium fyllt med løver, haier og pirajaer. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg vil se en fisk stå på toppen av mount everest og spise eplekake. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg vil se en åttearmet blekksprut med forskjellige våpen i hver arm. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg vil se et meget blodig bilde Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jeg vil se en ms-paint-tolkning av Dan Brown's Da Vinci Koden Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) vil se nissen som leverer pakker til en jævelunge edit: psion var først Endret 2. januar 2005 av uberhunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå