t_man Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei. Den siste tiden (flere uker) har jeg blitt plaget av å være Tiscali-kunde. Dette er min erfaring: -- smtp.tiscali.no er utrolig ustabild. Noen ganger er den opp, andre ganger ikke. Dette kan forandre seg flere ganger i løpet av et par minutter. Er det flere som har samme erfaring? Har selvfølgelig sett på driftsmeldingene til Tiscali, men intet er å finne. Nå begynner jeg å bli møkk lei. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har hatt det hele tiden de siste månedene Lenke til kommentar
cmikalsen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har samme problemet selv. Er kraftig irritert!!! Noen ganger virker det, andre ganger ikke... Lenke til kommentar
moray Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har Tiscali jeg også. I det siste har det vært lite problemer, egentlig. Hadde mer problemer i starten. Har hatt mest problemer med Tiscsli's DNS. Snart ferdig med et år bindingstid. Finne noe nytt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå