ukjentbruker Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Jeg har syndet, jeg tok meg nemlig friheten til å laste ned en film fra nettet. Håper noen tilgir meg. Men over til topic: Det fulgte med en subtitle, men når jeg spiller av i Windows Media Player 10 vil ikke denne subtitelen funke, menst min venn har akkurat samme film og subtitle og får spilt det av i Media player og han har ikke innstallert noen programmer Så nå søker jeg råd på forumet.. Endret 30. desember 2004 av Jungldyr Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Han har med stor sannsynlighet lastet ned Direct Vobsub. Det hadde og hjelpt om du hadde sagt hvilken filtype dette er, fordi det finnest opptil flere formater på subtitle filene Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Oi, beklager. Filen er av type .srt Edit: han blåneketer på i det hele tatt å ha innstalert et program Endret 30. desember 2004 av Jungldyr Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du kan se filmen med subtitle med bsplayer. http://www.bsplayer.org/index.php?p=downlo...be27085709fee13 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ikke endre topicen din etterpå at du har funnet ut løsningen. Tenk hvis man skal gjøre et søk og må gå igjennom X antall tusen poster med topic som heter [OPPKLART]? Går dårlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg