Br[]r Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 :!: her er nye bilada av kabinette mitt Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kan jo bli interessant, om du tar deg litt tid! Så noen som gjorde noe liknende for lege siden, det ble fett! Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hmmz... jonas da... du har vel ikke skjert skeivt på det nederste bilde? hmmz... yeye stå på iallefall GL & HF Kanskje jeg buffer det til TG ;P Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Sikker på at det er ditt? Vet om en på bits-tec som gjorde det samme Helt like bilder. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Jeg tror dekke før du slenger meg en urll.. desutten har jeg sett tønna.. ja.. det er den! Kanskje inspirert, men ikke det samme Edit: Jonas: hva med å flytte det til worklogs nå? Endret 30. desember 2004 av Nudle Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Sikker på at det er ditt?Vet om en på bits-tec som gjorde det samme Helt like bilder. mhm Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ey, Ey, Ey, har sett pulten til Br[]r og vet at det er hannes tønne.. Tror bare de som klager er misunellige Lenke til kommentar
Patz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hehe, akkurat det HK'et har jeg liggende fremfor meg på pulten nå, Asus P2B ikke sant? Har "for moro skyld ( )" nappa ut biosen, kan du si meg hvilken vei den skal stå? F.eks står teksten rett vei eller opp ned på det øverste bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå