vegge Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 I løpet av min tid her på forumet, så leser jeg stadig om folk som har pc-en på døgnet rundt. Noen har oppetid på flere måneder osv... Er det mange av dere som har det slik? Hvorfor? Jeg personlig slår av maskinen hver natt hvis jeg ikke ripper dvd-er eller kjører 3dmark i loop... :smile: Det er ikke det at maskinen støyer - jeg klarer fint å sove med litt viftesus! Men hvorfor la en maskin være på uten at den gjør noe nyttig arbeid? Man trenger ikke ekstra oppvarming av rommet om natta! Dessuten koster det et par kroner i strøm... Dere som har fastlinje, og vil bli vekket når dere får e-post kl. 04:00 på natta, er selvsagt unnskyldt! Denne tråden er postet under Off-topic siden jeg ikke tror dette blir en alvorlig hardware-relatert post. "Det er bedre å poste under Off-topic og innse at man har postet feil, enn å poste under Hardware og få kritikk, uhøflige kommentarer, dårlige svar, tråden flyttet, etterpå stengt, deretter bli kastet ut av forumet for til slutt å få 1000 spam-mail med bilder fra bonsaikitten.com som straff!" Hehe... husk at jeg skriver under Off-topic, så jeg mener ikke alt som kommer ut av tastaturet! Redigert slik at B|Real sin melding nedenfor ikke blir så teit... _________________ Useriøse tråder skal postes under Off-topic Prøv å svare skikkelig, eller ikke svar! [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-06-13 17:17 ] Lenke til kommentar
LeD Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Det er Microsoft som med sine ustabile OS som har innført tradisjonen med å reboote og slå av PC'er. I *NIX må man logge på som root for å kunne slå av eller reboote PC'en, og det er noe man egentlig aldri trenger å gjøre. Har man en Internettforbindelse med fast pris, er det selvsagt morsomt å kjøre opp-/nedlasting med ftp/p2p døgnet rundt. Eller PC'en kan lete etter aliens eller løse kreftgåten mens du sover... LeD Lenke til kommentar
vegge Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Takk for et par bra svar. Dette er kanskje grunnen til at ingen poster i Off-topic? Trådene kommer ikke på framsiden til hardware.no, og blir dermed besøkt mindre. Hvis noen finner ut at denne posten er feilpostet, kan den flyttes til Annet om data. Så kan jeg redigere vekk eventuelle useriøse ting. Det var da fælt så mye snakk om feilposting i forumet for tiden - jeg tror jeg må skjerpe meg litt jeg også... :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Heh.. :smile: B|Real, hvor tåpelig vil ikke den siste meldingen din høres ut, når jeg skifter signatur? F.eks. B|Real er slem og har den dårligste pc-en i verden! Så skriver du; "havegg:meget bra signatur!" (kanskje jeg skal redigere den første meldingen slik at signaturen blir der for alltid...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå