LarsP Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg fikk ut aggresjon i dag, posen min med en rekke artikler gikk i stykker og alt havnet på bakken. Midt i tr.heim sentrum gjorde jeg følgende: Bøyde meg ned med knyttede never mot himmelen. (Tenk: Powermetal-pose) Bannet høylytt og forbannet guds navn. Sparket hardt inn i nærmeste vegg Fortsatte å banne. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 datan er stabil og feiler alldri, men før når denb gjørde det gikk det utover skjermen eller bordet. ellers er det skap, dører osv men det funker sån passe å trene også Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg knakk hodetelefonene mine på to plasser Nå må jeg bruke lue for å holde de på plass på hodet! Men det hender at jeg slår neven i kabinettet, noe som er smartere siden hovedkortet henger på andre veggen av kabinettet Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Slår betongveggen... Har herda knokene mine i 6 år nå. Kjenner ingen smerte når jeg slår ting. Ellers skyggebokser jeg, og forestiller meg George Bush. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 skriker og banner...slår veggen/døra til jeg blør og angrer... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg sier noen ganger "ÅOUÅOUAH" imens jeg slår vilt mot skjermen (uten å treffe den selvsagt ). Deretter skrur jeg den rett av, skrur på tv'n og ser på discovery channel. Dette gjør at jeg somoftest sovner av (discoverystemmen er trøttende), og når jeg våkner opp er sinnet borte Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Teller til 10 Men da stenger du jo bare aggresjonen inne, ergo var det off-topic Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 ehm.. mente jo såklart.. brøler høyt til ti mens jeg slår i veggen.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Pc'n har funket perfekt helt til sist uke da den ene harddisken gikk føyken. Da var det rett før jeg satte meg ned og grein. Da hadde jeg masse aggresjon som måtte ut, men det stoppa liksom opp. Så det endte med noen banneord og litt sipping. Har gått et par uker nå og jeg sipper fortsatt, men Life Goes On Lenke til kommentar
sakke Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Pc'n har funket perfekt helt til sist uke da den ene harddisken gikk føyken.Da var det rett før jeg satte meg ned og grein. Da hadde jeg masse aggresjon som måtte ut, men det stoppa liksom opp. Så det endte med noen banneord og litt sipping. Har gått et par uker nå og jeg sipper fortsatt, men Life Goes On jeg tapte mot fetteren min i fifa en gang, noe som skjer sjeldent så jeg tok mobilen i kjeften og presset alt jeg kunne; skjermen sprak selvfølgelig i tusen biter ! da forsvant sinne da Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) fått meg boksehansker, det hjelper. Endret 16. januar 2010 av Ntaw Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 hjelper ta en kjøretur og ta en røyk! ellers er det murveggen det går utover, eller pc'en, slått in to,tre slots forann på den, gi den ett hardt klask på siden, så restarter den, temmelig awesome Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Visst det er noe som klikker tar jeg tak i dataskjermen å fillerister den også sette den tilbake. Så teller jeg til 10 å baker meg en ny pris. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Sette på en spilleliste med Nasum og skru opp volumet. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Pumping iron... What he said. Boksepute er også fantastisch! Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Klasker musen som i helvette rett i bordet, og som oftest får tastaturet slagene. Ikke rart det har gått med mange tusen igjennom de siste årene --, Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Kjører cross til den går varm. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Går helt bananas! Kommer et jævla mannebrøl ut av meg før jeg kaster laptopen på det nærmeste jeg ser åsså går jeg å slår i alt som kan bli ødelagt. Funker ikke det må jeg trene. Endret 12. august 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå