Gå til innhold

Hvordan få ut aggresjon?

[ReXoR]

Anbefalte innlegg

Hva gjør DU for å få ut aggresjon forårsaket av PCen?

Når det frister sårt å sparke ned hele kabinettet, og det ENESTE som hindrer deg fra dette er frykten for korrupte filer..

Vil ikke slå kabinett/tastatur/skjerm.. og vil heller ikke at aggresjonen bygger seg opp.. Blir helt koko av det, jeg :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg slamrer enten i døra eller sparker til dyna. Men som oftest tenker jeg meg ikke om å sparker i fronten på kabinettet.

I går skjedde faktisk det da Steam klikket. Jeg sparket slik at de metalplatene bak plastdekslene (der cd rom å slikt ekstra skal være)

datt av å lagde et fryktelig rabalder, men ingenting ble ødelagt dog :whistle: .

Metalplatene ligger fortsatt der inne i kabinettet. Har ikke orket å tatt de ut.

Endret av lord_vivec9
Lenke til kommentar

Hos meg går det ofte utover tastaturet. Tidligere har jeg bare hatt veldig billige tastiser, og har derfor hatt muligheten av å plante neven solid midt mellom tastene uten for mye bekymringer. Nå har jeg et dyrere tastis som jeg prøver å ta vare på, men det hender at det får litt juling det også. Er også ganske pop blandt meg å slå til å riste i skjermen. Men nå har jeg kjøpt meg ny og fin skjerm så nå nytter ikke det heller.... :p Også banne høyt da. Og hvis jeg spiller med håndkontroll så blir den gjerne slengt veggemellom.

Lenke til kommentar
' date='30/12/2004 : 20:31'] Hva gjør DU for å få ut aggresjon forårsaket av PCen?

Når det frister sårt å sparke ned hele kabinettet, og det ENESTE som hindrer deg fra dette er frykten for korrupte filer..

Vil ikke slå kabinett/tastatur/skjerm.. og vil heller ikke at aggresjonen bygger seg opp.. Blir helt koko av det, jeg :(

Hvis du ikke vil slå dataen din, kan du finne en relativt hard vegg å slå/sparke i den.

da går det ganske fort over... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...