[ReXoR] Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hva gjør DU for å få ut aggresjon forårsaket av PCen? Når det frister sårt å sparke ned hele kabinettet, og det ENESTE som hindrer deg fra dette er frykten for korrupte filer.. Vil ikke slå kabinett/tastatur/skjerm.. og vil heller ikke at aggresjonen bygger seg opp.. Blir helt koko av det, jeg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 slå i bordet? Evt. lag deg en bunke med raserisedler som du henger opp på veggen. Hver gang du blir skikkelig rasende river du en lapp ned, krøller den sammen og kaster den veggimellom. Repeter ved nødvendighet. Skader ingen Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Skriker "Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittepeese!" Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Pleier å slå hardt i bordet, men vet ikke hvor lurt det er mtp. den eksterne harddisken som har tilholdssted like ved siden av. Hender jeg tar en hardshutdown noen ganger også. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Jeg slamrer enten i døra eller sparker til dyna. Men som oftest tenker jeg meg ikke om å sparker i fronten på kabinettet. I går skjedde faktisk det da Steam klikket. Jeg sparket slik at de metalplatene bak plastdekslene (der cd rom å slikt ekstra skal være) datt av å lagde et fryktelig rabalder, men ingenting ble ødelagt dog . Metalplatene ligger fortsatt der inne i kabinettet. Har ikke orket å tatt de ut. Endret 30. desember 2004 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Enten så setter du deg ned og onanerer, eller så river du ut strømpluggen til pc'en og stikker deg inn igjen noen ganger. Lenke til kommentar
handuet Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hos meg går det ofte utover tastaturet. Tidligere har jeg bare hatt veldig billige tastiser, og har derfor hatt muligheten av å plante neven solid midt mellom tastene uten for mye bekymringer. Nå har jeg et dyrere tastis som jeg prøver å ta vare på, men det hender at det får litt juling det også. Er også ganske pop blandt meg å slå til å riste i skjermen. Men nå har jeg kjøpt meg ny og fin skjerm så nå nytter ikke det heller.... Også banne høyt da. Og hvis jeg spiller med håndkontroll så blir den gjerne slengt veggemellom. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg slo i skjermen driiiiit hardt en gang. Det ble svart skjerm ^^. Fikk aldri fikset skjermen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Mye banning og slå det jeg makter og orker i bordet. Til fornøyelse for noen og det helt motsatte for andre. Utrolig hvor mye frustrasjon det er mulig å få av Football Manager 2005 Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Bruker å slå hardt i bordet og banne vilt... Men det beste er å legge seg på benken og løfte!! Da får du gjort noe nyttig av aggresjonen.. Er faktisk veldig lett å trene når du er sint Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 PC'n min feiler aldri Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Brøler "FAAAAAAAAAEEEEN!!!" og slenger meg i sofaen med en god film. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Roper F*** samtidig som du slår inn i en murvegg så du forstuer lillefingeren! ADVARSEL: Du kan knekke noe eller få alvorlige skader som kan hemme deg for resten av livet Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 ' date='30/12/2004 : 20:31'] Hva gjør DU for å få ut aggresjon forårsaket av PCen?Når det frister sårt å sparke ned hele kabinettet, og det ENESTE som hindrer deg fra dette er frykten for korrupte filer.. Vil ikke slå kabinett/tastatur/skjerm.. og vil heller ikke at aggresjonen bygger seg opp.. Blir helt koko av det, jeg Hvis du ikke vil slå dataen din, kan du finne en relativt hard vegg å slå/sparke i den. da går det ganske fort over... Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Eller ta ut hd. Da kan du ikke få korrupte filer. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 trene trene trene! Funker ikke for meg. Men en ting som hjelper er å tenke på noe som gjør det skikkelig forbanna mens man trener. Da løfter man mere. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Vil man få ut aggresjon: sett på driithøgt Slayer og syng/skrik med. "Angeeeellll offf deaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaath" Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har en knallhard stol-håndholdegreie på siden av meg i tre, når jeg blir forbanna slår jeg knokene til blods på denne Feel no pain when anger takes over Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Pumping iron... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå