Wipeout Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Noen som vet hvor lenge kjøpesentre er oppe på nyttårsaften? Tenkte mest på Liertoppen... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Dunno med liertoppen... lurer på det selv... Alle vinmonopol er stengt hvertfall hvor lenge er ølsalget oppe? jeg må kjøpe øl... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Noen som vet hvor lenge kjøpesentre er oppe på nyttårsaften? Tenkte mest på Liertoppen... Butikken der jeg jobber (Meny) åpner 9 som vanlig. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Siden til Liertoppen er selvfølgelig nede... og tviler på at det står der. Kjipt, men håper de har opp til kl.1500 iallefall, selv jobber jeg til 1300. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ja hvor lenge har ølsalget oppe i vanlige butikker? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ja hvor lenge har ølsalget oppe i vanlige butikker? Tror det er til kl. 14.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå