nag-sinn Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Formaterte n-gagen min for noen dager siden og jeg bruker kabel til å installere spill/apps men nå har system mappen forsvunnet fra n-gage. Når jeg oppretter ny kommer det bare at mappen med det navnet allerede eksisterer. Vet noen hvor jeg finner eller hvordan jeg oppretter system mappen? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Den skal "alltid" være der, du trenger ikke å lage noe nytt mappe. Kanskje den er "sjult"??? Har du sjekket det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er ganske sikker på at den mappen er skjult ja. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Hvis den er sjult: 1. Åpne en mappe. 2. Verktøy 3. Mappealternativer 4. Vis 5. Avanserte innstillinger: Bla nedover og finn Sjulte filer og mapper: 6. Merk for Vis sjulte filer og mapper Dette bør fungere Men ikke slett noe ikke vet hva er!! Endret 30. desember 2004 av ramma_2pac Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Takk skal dere ha, nå løste det seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå