chokke Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Etter jeg kom hjem idag fra ferie har mine z-5500 skurra forferdelig, mens før jegdro hadde de en gjevn during, mens nå er den skurringa blitt ustabil og plagsom selv under annen lyd. Hva kan jegh gjøre for å hindre dette. Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hmmmm. Har hatt et problem med skurring før pga dårlig kontakt... se over at ikke isolasjonen er borte på noen av ledningene og rens kontaktene med vann, se etter at alle kontaktene sitter godt i. Hvis det fortsatt skurrer kan det jo være feil på lydkortet, er det integrert? Personlig har jeg dårlig erfaring med integrerte lydkort. Kan jo være et driver problem og...... Er det fortsatt skurring kan det jo være at forsterkeren i høytalersetteter fucked.... Da er det vel bare å bytte reklamere..... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 skurringa er borte, sikkert fordi den var kald.... Har btw audigy 2 ZS platinum (den boxen forran og) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå