GoldlaXiE Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Skal kjøpe meg ny LCD skjerm, og har høyrt at det ikkje lønner seg å kjøp 19" LCD skjerm, fordi du ikkje får høgare oppløysing enn på 17". Har egentlig vert bestemt på å kjøpe BenQ FP937, men den er ikkje på lager nokon plass, så derfor begynnar eg å lure på om eg heller skal kjøpe ein NEC Multisync 1770NX eller kva det var den heiter... Nokon synspunkt her? Bør eg vente? Endret 30. desember 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
steinhar Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 her har du en skjerm som du kan vudere http://www.dinside.no/php/art.php?id=113283 Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Takk for svar! 25ms Trur det blir i meste laget.. eg kjøper ikkje ein skjerm med meir enn 12ms, og ikkje til meir enn 4000,- trur eg! Derfor hadde FP937 passa perfekt, men den kjem ikkje på lager på ei god stund... Berre kom med fleire innspel! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Jeg fikk min nye 19' LG Flatron 1915s på mandag, og angrer ikke et sekund på kjøpet. Ikke bare har den en overkommelig pris på ca 3700,- kr, men den har minimalt med baklys, og jeg har heller ikke funnet en eneste død piksel, og den har responstid på 12ms. Det eneste aberet er kanskje at den kun har VGA tilkobling. Sjekk her for specs Håper ikke jeg gjorde valget ditt enda vanskeligere Endret 30. desember 2004 av PSION Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Ser bra ut den, men eg vil helst ha DVI tilkobling Du gjorde det kanskje LITT vanskligare, men trur ikkje eg går for den! Andre guruar som kan gje meg nokre synspunkt?! Endret 30. desember 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Det ENESTE jeg har å utsette på 937s er at det er dårlig med justeringsmuligheter. Den er for mange kanskje litt lav, men det er jo ikke verre enn å legge en plankebit eller en telefonkatalog under.. for meg derimot er den ganske bra... Jeg syntes den er helt suveren, klart den beste lcd skjermen jeg har festet mine øyne på (uten at det er så mange da).. Jeg sitter her med en 19" og en 17" og de er begge store, men jeg syntes det er litt stas med de ekstra to tommerne.. det er jo faktisk en hel del større Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Takk for enda ein erfaring! Kjem nok til å gå for denne, men det ser jo ikkje ut til at butikkane får den på lager med det fyrste Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det ENESTE jeg har å utsette på 937s er at det er dårlig med justeringsmuligheter. Den er for mange kanskje litt lav, men det er jo ikke verre enn å legge en plankebit eller en telefonkatalog under.. for meg derimot er den ganske bra...Jeg syntes den er helt suveren, klart den beste lcd skjermen jeg har festet mine øyne på (uten at det er så mange da).. Jeg sitter her med en 19" og en 17" og de er begge store, men jeg syntes det er litt stas med de ekstra to tommerne.. det er jo faktisk en hel del større Enig i dette... at den er lav er bra for øynene da Lenke til kommentar
enema Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) den skal ikke bli FOR stor heller... du sa 12 ms til ca 4000; Samsung SyncMaster 710n du kan finne den stort sett over alt her har du en nettside med liste over forskjellige leverandører den er 17" hvis du vil ha den, jeg er i alle fall strålende fornøyd Endret 25. august 2005 av enema Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Har bestemt meg for 19" no trur eg.. det blir nok BenQ FP937s når den kjem på lager..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå