Gå til innhold

vil gi norway disc ros

Anbefalte innlegg

Vil bare fortelle om min positive opplevelse jeg hadde på Norwaydisc.no

kjøpte forleden dag 75stk eproformance hos netshop, skulle egentlig ha Lead men

gjorde en feil...., disse platene vistes å fungere særdeles dårlig på min dvd spiller.

var så innpå norwaydisc og la inn en bestilling på 10 norwaydisc sine egne plater.

skrev under på bestillingen at hvis de hadde samme kvalitet som epro så kunne de bare slette ordren... ble senere kontaktet der de ba meg utdype det spm'et.

etter å ha forklart meg sa de at de skulle sende med noen ekstra plater av forskjellige merker så jeg fikk prøvd litt av det de hadde!

jeg ble selvfølgelig veldig overrasket over dette og takket for meg.

mottok pakken i posten i dag.

Og til min store overraskelse var det ikke 10stk norwaydisc plater som lå der

men 30 stk!

10stk norwaydisc dvd-r, 10stk fortis dvd+r og 10stk fortis dvd-r plater!

dvs jeg betalte tilsammen 50kr inkl frakt (de fikk merkelig nok alle tre spindlene nedi en brevkonvolutt) :thumbup: for 30dvd plater

noen som har opplevd noe lignende?

kommer til å handle dvd plater fast derfra nå i hvert fall :w00t:

Endret av svennand
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har opplevd noe lignende. Hadde betalt inn noen kr for mye på forskudd pga at platene hadde blitt litt billigere etter jeg bestilte, og de sendte med en hel ekstra spindel med plater. Platene er dessuten av svært høy kvalitet. Tomlene opp for norwaydisc! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har også sett på de og kommer til å kjøpe alle mine plater herfra. Desverre valgte jeg et annet sted å kjøpe min BenQ DW1620 samt 25 plater, men det var fordi jeg skulle ha en haug annet småplukk samtidig.

Men skal garantert bli fast kunde hos disse på plater ol. da det er viktig å opprettholde tjenester som har ekspertise og de beste produktene. Ok ikke minst så bra service.

Håper det snart kommer mer av DL platene så jeg kan begynne å få kjørekopier av tegnefilmer etc som får hard medfart nå.

Trådstarter:

Hva slags brenner har du? Jeg har selv kjøpt de platene du nevnte fordi de ble anbefalt til BenQ brenneren..... har ikke testet ennå, ligger i papp på kontoret.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Bestilte selv litt diverse derfra.. venter på pakken nå.. håper eproformance er noe og satse på.. billig var det hvertfall får se om det duger iforhold til infoen dem har oppgitt;)

personlig er jeg skikkelig missfornøyd med eproformanse.

faktisk de værste platene jeg har prøvd

har nec nd2500- med 7.0 firmware...

de vil ikke fungere med 4x hastighet på min stuedvd spiller type marantz sr-4300

de fungerer delvis hvis jeg brenner de på 2,4x

en platesort jeg er veldig fornøyd med er Norway disc sine egne!

det koster 29 kr for 10stk og kvaliteten er supreme!

enda ikke klart å få noe kompatibilitetsproblemer enda...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...