Vegggen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Til dere som skriver om temperaturer på GPU for 6600GT: Hvor leser dere av tempen? Har sjekket både i skjermegenskaper, nview og i rivatuner, men finner ikke noen temperatur. Har et MSI NX6600GT AGP, med 71.22 drivere. Har alle 6600GT temp føler innebygd? Er det noe jeg må aktivere/installere? Endret 30. desember 2004 av Vegggen Lenke til kommentar
Vegggen Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Ingen??? Har sett mange som poster temperaturer, hadde vært takknemlig om noen kunne fortelle meg hvor de finner dette. Ligger det i driveren? Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 last ned everest home edition, der kan du lese av temperatur på alt mulig. www.lavalys.com Lenke til kommentar
Vegggen Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) OK, testet med Everest. Under Maskinnavn/Sensor finner jeg temp på harddisken, men ikke noe mer. Burde GPU temp dukke opp der? Betyr det at mitt MSI 6600GT ikke har temp sensor? Burde vært mulig å sett i rivatuner også? Edit: Det ser ut til at temp avlesing er deaktivert i BIOS på skjermkortet. Dette gjelder visstnok flere produsenter enn MSI, og det spekuleres i om dette er gjort for å forbedre stabiliteten på kortet ellers. Noen har flashet med en annen BIOS og fått det til å virke. Har ikke prøvd det selv. Endret 11. januar 2005 av Vegggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå