Sh1z Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei folkens, noen som kan hjelpe meg ?? Det står "Search North West Of Gran Granada! Men jeg klarer ikke finne han, noen som kan legge ut et kart og en rød ring rudnt der jeg skall gå av med shipet mitt? Vær så snill, har lett i flere dager nå..... Takk, Julian.... ASAP Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 er ikke noe proble å finne han da. må bare følge landemerkene. Lenke til kommentar
Sh1z Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Huh?? Landemerkene?? Plis Dawn, ta screen hvor jeg skall gå av osv? Please, trenger det... Lenke til kommentar
PoW Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har du fått et ekstra kart over hvor han er plasert på land? Lenke til kommentar
Sh1z Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Hmmm, har fått 2 deler....Altså alle delene på kartet er der...Så er det merka av med Kryss hvor han er...Men jeg klarer ikke finne ut hvor han er, vet ikke hvor jeg skall gå i land hen heller... Lenke til kommentar
Sh1z Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Please, hjelp meg...Gi meg et kart avmerket hvor jeg skall gå i land... Vææær så snill, deperat Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 hadde du brukt mere energi på å lete etter de to siste kartdelene, så hadde du funnet det ut for lenge siden... rundet spillet på en helg jeg, på det vannskeligste. var kun der det ble moderat utfordring! Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nåh.. Skatter, familiemedlemmer etc er vel på forskjellige steder fra spill til spill, nytter ikke å be om kart el l fra andres spill. Få tak i resten av kartdelene, så finner du det rimelig lett. Landemerker er det som er avtegnet på kartet; geysirer, statuer, gamle trær, templer etc. Men de ser du jo ikke før du går i land. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Holder med å starte 1 tråd Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg