Advanced Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 har laget en CS film som jeg gjerne vil dele med clanen min, men så har det seg slik at hver gang de skal koble seg på så får dem list error. Jeg bruker ikke standard FTP port (21). bruker over 1100 Hva kan være galt? Roodt direc og alt er som det skal! Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Vet ikke helt hva error code du får opp... Her er en link over ftp protokollen med ulike koder man får når man logger på og evt feil koder, samt hva dem betyr... om det kan være til noe hjelp... http://www.networksorcery.com/enp/protocol/ftp.htm Lenke til kommentar
Advanced Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Takker! Skal sjekke Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Enten må du åpne porter og konfigurere passive mode på FTPen din, eller så må klanen din bruke active mode når de kobler seg til. Edit: Skrivefeil Endret 31. desember 2004 av darkadmin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå