janken Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Mission 3: WEAPONS OF VENGEANCE Part 1 Forest Compound Jeg er inne i en leir og skal inn i bakdelen av en lastebil. Men den siste vakten som står ved tunellopningen slår alarm hele tiden. Jeg har prøvd veldig mye...Noen som har råd? Den andre tråden som ligger på forumet kom ikke frem til noen løsning tror jeg. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 22:52, janken skrev:Mission 3: WEAPONS OF VENGEANCEPart 1 Forest CompoundJeg er inne i en leir og skal inn i bakdelen av en lastebil. Men den siste vakten som står ved tunellopningen slår alarm hele tiden. Jeg har prøvd veldig mye...Noen som har råd?Den andre tråden som ligger på forumet kom ikke frem til noen løsning tror jeg. Skyt vakta ? Husker ikke helt siden det er en stund siden runda det... Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Du skal baki lastebilen uten å drepe den siste vakta. Det er veldig viktig at ikke vakta bak lastebilen gir beskjed til den siste vakta, så snipe den nest siste vakta, hopp i lastebilen uten at den siste vakta ser deg. Han hopper så inn og kjører bilen vekk. Sleit litt her jeg også :smile: Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Han som står ved tunellåpningen er ikke den siste (du er faktisk bare halvveis gjennom brettet) og han slår heller ikke alarm. Du må inn i døren til høyre (midt i tunellen) og snike deg videre til høyre og inn i skogen, IKKE drep disse to som står ved tunellen. Drep de to som står nede ved vakttårnet og han som står oppe (han er den som har alarmknapp). Etterpå er det lov å drepe dem ved tunellen også. [ Denne Melding var redigert av: DidzisK på 2002-06-07 23:51 ] Lenke til kommentar
janken Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Løsningen var å ikke drepe personen som står bak lastebilen, da fatter ikke vakta som står foran tunellen mistanke. Og det er bare å springe når vakta snur ryggen til.... Takk for hjelpen alle sammen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå