Gå til innhold

Shuttle LAN PC

Anbefalte innlegg

winchester cpuen er på 90nm og lager mindre varme,

kommer med et oppsett snart.. lite å gjøre, så da kan jeg jo prøve :p

edit: hvorfor skal du kjøpe windows xp ? det kan du få hos kompiser/bekjente for en slikk og ingenting..

pc2k3.JPG

dette oppsettet ville JEG valgt for 12k, og det er slettes ikke en dårlig maskin, og jeg tviler på at du trenger 2-2-2-5 ram til 2k hvis du ikke skal overklokke, du vil ikke merke forskjell uansett.

det som er bra med x800pro vivo er at man kan med en enkel bios flash gjøre det til et x800xt.

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

edit: hvorfor skal du kjøpe windows xp ? det kan du få hos kompiser/bekjente for en slikk og ingenting..

pc2k3.JPG

dette oppsettet ville JEG valgt for 12k, og det er slettes ikke en dårlig maskin, og jeg tviler på at du trenger 2-2-2-5 ram til 2k hvis du ikke skal overklokke, du vil ikke merke forskjell uansett.

det som er bra med x800pro vivo er at man kan med en enkel bios flash gjøre det til et x800xt.

Er det ikke slik at A64 ikke liker TwinMOS da (eller omvendt) ?????

Lenke til kommentar

http://www.home.no/lenniz2k/pc2k3.JPG

nei, det er K8T800 Chipsettet som har hatt/har ustabilitetsproblemer med TwinMOS ram.

Lenke til kommentar

http://www.home.no/lenniz2k/pc2k3.JPG

nei, det er K8T800 Chipsettet som har hatt/har ustabilitetsproblemer med TwinMOS ram.

OK.. det visste jeg ikke...

MEN liker best å kjøpe OS selv, slik at det er en lovlig kopi...

Lenke til kommentar

Har nå ubegrenset budsjett (snille besteforeldre ;) ) og lurer på om dette passer sammen....

1 stk. Produksjon og testing av PC stasjonær (På lager 100+)

1 stk. Shuttle SB81P barebone PC socket 775 I915G,16x PCI-E,S-ATA, GbLAN, 350W (På lager 2)

1 stk. Intel Pentium 4 560 3.6GHz/800 MHz/1MB Socket 775 Boxed "Prescott, 90nm" (På lager 1)

1 stk. OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 PC-3200 2x512MB (2-2-2-5) 400Mhz E.L. (På lager 2)

1 stk. Maxtor 300GB S-ATA 7200 RPM NCQ DiamondMax 10 16MB cache (På lager 5)

1 stk. Maxtor 300GB S-ATA 7200 RPM NCQ DiamondMax 10 16MB cache (På lager 5)

1 stk. Gigabyte Radeon X800XT 256MB Platinum 16x PCIE/DVI/TV-out/Twin view/Power DVD (Ubekreftet 13.01.2005)

1 stk. Plextor DVD-brenner PX-712A/T3B sort ret 12x/4x/16x DVD+R/RW & 8x/4x/16x DVD-R/RW (På lager 2)

1 stk. Creative Gigaworks S750 , 7.1 THX (Sub,7 monitorer,forsterker), Retail (Ubekreftet 03.01.2005)

1 stk. Microsoft Wireless Optical Desktop Elite Trådløst tastatur og optisk mus (På lager 1)

1 stk. Microsoft IntelliMouse Expl 4.0+Steelpad "The Aimbot" PS/2&USB Retail. + Steelpad (På lager 7)

1 stk. Microsoft Windows XP Professional OEM Norsk versjon m/SP2 (E85-03026) (På lager 13)

GÅR DET VIRKELIG ANN Å PLASSERE TO 300GB HARDDISKER I EN SHUTTLE???

DET GÅR ANN IFØLGE NETSHOP OG DET ER JO VILT!!!

EDIT: Burde jeg i såfall velge en Raptor og en lagrringsdisk??

EDIT: Nesten ubegrenset budsjett da iallefall.... De har lovd å betale halvparten....

MATTE: gammelt budsjett: 13.000 + 13.000 = 26.000

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...