FosFat Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Prisguiden har et hav av nettbutikker, men den mangler Microplex! Butikken som har både kabinetter, vifter, tastaturer, strømforsyninger og hodetelefoner, og den mangler dere i prisguiden! Det er vel noe dere kan ordne på eller? Hadde vært fint om dere kunne fått den inn i prisguiden Endret 30. desember 2004 av FosFat Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 enig, savner microplex der jeg også.. Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Vi venter på Microplex. De ønsker å komme med, men det tekniske er ikke klart fra deres side ennå. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hei, Det er et automatisk script der henter priser fra Webshopperne hver dag (eller flere ganger i dagen). Microplex sin Webbutikk understøtter nok ikke slikt. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Siden ingen andre har nevt det enda kan jeg nevne det : Koster penger å være registrert på prisguiden, om jeg ikke husker feil er det vel pr treff eller liknende. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 En rask oppsummering av året som har gått finnes bla her: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12590 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 En rask oppsummering av året som har gått finnes bla her:http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12590 Den skjønte jeg ikke - hva har dette med Microplex å gjøre..........:-) Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Siden ingen andre har nevt det enda kan jeg nevne det : Koster penger å være registrert på prisguiden, om jeg ikke husker feil er det vel pr treff eller liknende. Er det derfor ITButikken ikke er i prisguiden lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå