dephz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Noen som vet hvordan jeg fjerner brannmuren i min DI-614+ ? Jeg skal sette opp dedicated server ..og har opna portene og det som trengs.. Endret 30. desember 2004 av dephz Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvis oppsettet i 614 er likt som 624+: her Lenke til kommentar
dephz Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 trykker jeg på din "HER" så kommer jeg inn på min firewall setings.. jeg vet hvordan jeg kommer inn på setings vet vet bare ikke hvordan den fjernes.. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 trykker jeg på din "HER" så kommer jeg inn på min firewall setings.. jeg vet hvordan jeg kommer inn på setings vet vet bare ikke hvordan den fjernes.. Du kan ikke fjerne den, men du kan deaktivere den. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Men om portene som trengs er åpne hvorfor skal man da i samme slengen gjøre hele nettverket åpent ved å deaktivere NAT firewall ? For så lenge de porter som trengs er åpne så skjønner ikke jeg vitsen med å åpne opp resten men det kan bare være meg som er litt treg . Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er du sikker på at du har åpna portene riktig sted da, dephz? Virtual server/Applications? Lenke til kommentar
snole Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kan man ha flere PC'er bak en ruter hvis man slår av NAT'en? Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det eg har gjort på min DI-604 er å sette PCen som er server på DMZ. Da trenger du brannmur på serveren, men det skjønner du vel Lenke til kommentar
dephz Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Hvordan deakivere brannmuren da ? Hvor ?! :!: Fjerne hele brannmur driten Endret 30. desember 2004 av dephz Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvordan deakivere brannmuren da ? Hvor ?! :!: Fjerne hele brannmur driten Merk av for Disabled og klikk Apply. Værre er det ikke. Forøvrig så har du vel en manual. Den kan det være lurt å lese på senga . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå