RaptiCon Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har lest litt rundt på forskjellige forumer og har fått vite at det finnes en strømforbruk-måler et sted på nettet, som du sikkert skjønner så måler denne strømforbruket til PC-en din. Da jeg lurer på om jeg trenger ny PSU så hadde denne linken vært veldig kjekk å ha, er det noen som har den? Takker for svar :!: Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Clas Ohlson har ampere/watt-meter som du stikker i stikkontakta og kan plugge på ting på.. Måler alt fra varmeovner til PCer, er noe ala et tidsur lissom.. på størrelse med det. Søk på "energimåler" på clasohlson.no. Hvis det var noe slikt du tenkte deg, da? Endret 30. desember 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Han tenker nok på denne tenker jeg........: http://www.jscustompcs.com/power_supply/ Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ta det med en lite klype salt. Jeg fikk oppgitt strømforbruk langt over 400W, men selv hadde jeg en 350W psu. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ta det med en lite klype salt. Jeg fikk oppgitt strømforbruk langt over 400W, men selv hadde jeg en 350W psu. 350W indikerer effekten PSU-en kan gi ut på 12V/5V/3,3V osv. og er IKKE effekten PSU-en vil trekke fra strømnettet. Sistnevnte effekt vil være høyere enn det PC-delene trekker. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 linken funker ikke rayline Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Fungerer hos meg ihvertfall - jeg bruker IE6 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Funka ikke hos meg heller, men jeg søkte på Google og valgte Cached. Det er altså en kalkulator, kan ikke akkurat kalles for en forbruksmåler. Men det finnes altså ikke noe program som kan måle strømforbruk, så svarene her dekker det som er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå