leshizzle Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Fikk GTA SA til jul og spilte en stund. Etterhvert begynte jeg å få "disc read error" midt i spillet opptil flere ganger. Nå kommer jeg ikke engang inn på spillet, den stopper når den loader inn i spillet. Disse feilene kommer opp ofte og på forskjellige deler av spillet, det virker som det enten er selve disken eller linsen det er noe galt med. Det går likevel helt fint å spille de andre spillene jeg har. Noen råd? Må jeg sende min PS2 til reperasjon eller bytte disken? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 er det en gammel ps2 kan det være at linsen begynner å bli sliten.. den kan nok i det minste trenge en rens, men mest sannsynlig bør den byttes.. jeg tror nok ikke det er verdt å begynne å reparere på den.. med den timeprisen de skal ha kommer du fort opp i det det koster for en søt/sexy ny liten pstwo... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er det noe riper på cd`en? Du kan jo kjøpe en slik cd-renser. Lenke til kommentar
leshizzle Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Har prøvd en DVD-renser, men det hjalp ikke stort. PS2'en er en av de eldre modellene. Det som er, er at de andre spillene funker ennå på dem, så da blir det litt ulønnsomt å kjøpe en ny en. Det er heller ikke noen riper på selve spillet. Endret 30. desember 2004 av leshizzle Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Da må det være feil på selve cd`en altså filene eller noe. Ta med minnekortet og spillet,eventuelt maskina og et av spillene dine, og ta en tur til butikken du kjøpte spillet og prøv å vise de at det er noe som er feil med spillet. Er du heldig så får du kanskje et nytt spill uten å måte kjøpe ny PS2 maskin. Har samme problemet med et pc spill, The Thing. Cd`en er helt ripe fri, etter en formatering av pc`en ville ikke spillet bli installert på mammas pc eller en kompis sin pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå