Beethoven Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei. Jeg klarer ikke å ta print screen på laptopen. Går på den stasjonernære. Jeg tar CTRL + prt sc! Men det går ikke . Noen som vet hvorfor? Jeg har en HP. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er det ikke bare å trykke Prt Sc? Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Danke . Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvis det ikke er eksternt tastatur så må man som oftest trykke Fn + print screen. Det kommer enkelt og greit av at Print screen som oftest er sammen med en annen knapp, og aktiveres med å trykke Fn. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 kan hende prt scr skriften er skrevet i en annen farge, feks. blå e.l., enn de andre tastene og at den deler funksjon med en annen tast. Da pleier det være en Fn-tast et eller annet sted. Prøv å trykk ctrl+Fn+prtscr, eller bare Fn+prtscr... ikke sikker, men du finner nok ut av det bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå