shockstar Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har et "uvanlig" problem med min bærbare pc. Hvis pcen går på batteri, og jeg plugger inn strømkontakten låser den seg. Jeg må ta ut både batteriet og stømkontakten for å få skrudd den av. Når jeg da slår den på igjen starter vifta. Det er alt som skjer. Svart skjerm... og da er det stopp. Prøvde å ta ut ram-brikken. Da startet den normalt igjen. Er det noen som vet hva dette skyldes? Mvh, shockstar Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Vanskelig å si, men jeg håper du plugget inn kontakten i pcen før du plugget adapteren i veggen, slik at du ikke har gitt pcen et lite strømsjokk. Du kan jo ha flaks å håpe på at det er bare en ram brikke med feil, noe som forekommer. Da vil ikke maskinen starte opp om den er defekt. Endret 30. desember 2004 av sesteen Lenke til kommentar
shockstar Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Det er veldig mye statisk elektrisitet der jeg bruker pcen... kanskje det er dette som har forårsaket problemet? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Vanskelig å si, men jeg håper du plugget inn kontakten i pcen før du plugget adapteren i veggen, slik at du ikke har gitt pcen et lite strømsjokk. Har det noe å si? Har aldri opplevd problemer med det før Som regel står adapteren alltid i veggen hos meg, kobler den heller fra pc'en.... Lenke til kommentar
leif_erikg Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Nei. Det har ingen ting å sei! Strøm sjokk.... jadå! Ein kan få problem ved å koble på ting med veldig høg spenning. I dette tilfellet her er det overhodet ikkje noko å bekymre seg over! Mangen her på dette forumet er glad i å uttale seg om ting dei egentlig ikkje har greie på... Då er det kanskje bedre å ikkje uttale seg eller sei at ein har hørt eller lurer på om... Lenke til kommentar
zarz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg hadde en bærbar Zepto. På den så stod det at jeg skulle plugge i adapteren i veggen først, deretter i pc'en... Tviler derfor på at det har noe å si om han kobler til adapteren først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå