osoerebo Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg har lagt slangene i denne rekkefølgen: Fra pumpe til cpu-blokk (1 inn og 2 ut), den ene slangen fra cpu-blokken går til radiator og fra radiator til vanntank. Den andre slangen fra cpu-blokk går til skjermkortet og fra skjermkortet til vanntank. Høres dette greit ut? Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvis mine små grå ikke spiller meg et puss nå så tror jeg noe av vannet vil sirkulere pumpe-CPU-GPU-tank og til pumpe igjen. Uten å gå om radiatoren... Lenke til kommentar
osoerebo Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Ja, du kan ha rett i det, men ettersom cpu-blokken har 2 utganger for vann og radiator bare har et inntak så må det vel nødvendigvis bli slik Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Niks, bare som en nødløsning til du skaffer deg en Y-kobling til å samle de to returene fra CPU-kjøleren. Og få alt i serie. Endret 30. desember 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har du ikke flere nipler på tanken da? Tank-pumpe-GPU-CPU-to returer til tank. At du kjøler GPU først er ingen katastrofe. Lenke til kommentar
osoerebo Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Ahhhhhhh Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Har selv et system som er slik: Pumpe-en hel PC (CPU-NB-GPU-PSU-HD)-så en hel PC til (samme opplegg)-radiator-pumpe Edit: får ca. samme temp på begge CPUer. (2x XP2400) Hele maskinkonfigurasjenen er nesten identisk. Endret 30. desember 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå