ProXymus Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei.. Skal brenne 400 avi filer på DVD plater så jeg kan spille det på vanlige DVD spillere (ikke slike som kan spille avi(divx) filer for de er vel dyre og veldig nytt) Hver eneste fil er på ca 150MB så jeg lurer på.. Hvis jeg skal brenne alle sammen inn på DVD plater hvor mange plater vil det bli ? Når jeg prøver med Nero får jeg bare plass til 4-5 avi filer for at dem skal kunne spilles på DVD spillern, det må jo være feil? Trodde liksom at man kunne bruke DVD til å brenne flere filmer osv inn på en plate eller hvordan er det egentklig? Lenke til kommentar
Advanced Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du kan ta å lage filmene om til et annet format. feks. Vob filer! å lage meny styring til hver av AVI filene Lenke til kommentar
ProXymus Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Hvordan vil dette påvirke størrelsen? Hva trenger jeg for å gjøre dette? Lenke til kommentar
ProXymus Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 *bump* Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Tipper du finner noe her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå