Talker Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg har ordnet meg ny harddisk, og denne er da L: Det er her jeg har all musikk og film, så jeg tenkte jeg skulle dele den over nettverket her hjemme. Men av en eller annan grunn så har jeg problemer med å få sharet alt. De mappene som ligger under L: ser du fint, men om du prøver å gå inn på noen av de som har filer i seg, så står det at du kanskje ikke har tilgang og burde ta kontakt med administrator Jeg har ikke akurat så mye peil, så jeg ber bare dere komme med tips eller løsninger Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Tja.. Tipper du må slå på "arv". altså at mappene under L: arver rettighetene. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Tja.. Tipper du må slå på "arv". altså at mappene under L: arver rettighetene. hørest logisk ut men hvor finner jeg dette? EDIT: trur jeg fant det ut nå (har engelsk xp) Endret 30. desember 2004 av Talker Lenke til kommentar
Talker Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Enten så var det jeg trudde det var feil, eller så funker det ikke... Jeg trur det var feil Så.. Hvordan er det man finner fram til arv innstilligene i xp... engelsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå