InsertNumLock Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Heisann. Har ei bestemor som trenger seg en mobil ganske kjappt. Hun skal til syden på Oldingstur, og trenger et kommunikasjonsvennlig middel tilpasset hennes behov. Hun har veldig dårlig syn, og krokete fingrer, det vil si at hun trenger en mobli med store taster. Hun har også veldig svekket hørsel så hun trenger en telefon med god høyttalermulighet. Dette er grunnet at hun føler det er lettere å høre oss snakke i en høyttaler, isteden for å presse øret til telefonen. Veldig greit om prisen ikke overstiger 1000 lappen, men vist hun må så skal det gå greit. Krever ikke noe spes. merke bare at den er solid og tåler en liten støyt. Tar i mot svar med glede. Vennlig hilsen Zuco~ Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 3510i? Har store taster og høye ringetoner/smsvarsel. Tåler også ganske mye. Husker ikke hvordan denne var med tanke på høytaler, men hørte godt hva den andre sa, og jeg har dårlig hørsel. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Vakkert. Takker for tipset. Midt i blinken egentlig, men lurer på om kansje fargene kan forvirre henne på noen måte ? Og , er menyen grei på denne eller ? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Menyene er forsåvidt greie, du kan jo kanskje ta et lite "mobil kurs" med henne. Har på følelsen at eldre trenger litt hjelp i begynnelsen til å sette seg inn i noe, spesielt hvis hun ikke har hatt mobil før Farger som forvirrer tviler jeg på du kan kalle det... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Høres bra ut. Vente litt til og se om andre har noen andre tips, men ellers så tror jeg faktsik at det blir den jeg kjøper til henne. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 3510(i) blir vel kalt "bestemor-mobilen", så da er vel den grei.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ja, 3510i er et bra valg, men 3510 hadde faktisk vært bedre når hun antagelig ikke har bruk for fargeskjermen. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Min bestemor har en Nokia 3510. Hun er strålende fornøyd. Men er det ikke lurt å få taki ikke i-versjonen. Er ikke CSTN skjermer utrolig dårlig i sollyset om sommeren? Det er ivertfall min SE T610 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Zemeckis skrev: Men er det ikke lurt å få taki ikke i-versjonen. Er ikke CSTN skjermer utrolig dårlig i sollyset om sommeren? Det er ivertfall min SE T610 Ja, det er sant. Vanskelig å lese i sollys, lettere med en 3510 f.eks. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det ser ut som 3510i er det som blir anbefalt, og jeg vil også anbefale den. Meget lett å betjene, har store og gode taster, og et OK display. 3510 er ennå tydeligere, men den selges sikkert ikke i butikk lengre. Videre har 3510i grei batteritid. Kommer i farger damen skal kunne leve med. Anskaff en 3510(i), ta et lynkurs i bruk (tale og SMS), få damen på flyet, og ønsk henne lykke til og god tur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå