The_Darkness Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Funksjoner: -Kalender: ja, har en T68i nå og syns kalenderen på den er fin. så noe i likhet med den. -MMS: ja -GPRS: nei -EDGE: nei -WAP: nei -Kalkulator: ja -JAVA: nei -Email klient: nei -Spill: nei Form: -Klapp/vanlig -Vekt: ? -Antenne: intergrert antenne -"Støtsikker": ikke nødvendig, men greit Skjerm: Farge -Over 65000 farger, -Størrelse på skjerm. ? -Touchscreen: nei Pris: Helst så billig som mulig, men ca 1000,-++ Med abonnementsbinding): nei Hvis med abbenoment, hvilket? vil helst bruke mitt gamle Sim-kort med kontantkort. Diverse: -Merke: helst ikke Nokia -Kamera: gjerne det, men gidder ikke å betale ekstra for det. -Videokamera: ikke nødvendig -Symbian: nei -Triband: nei -Infrarød port: ja -Bluetooth: ja men ikke nødvendig -Minne: masse! -Minnekort?: ? -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: ikke nødvendig -Radio: nei -3g(UMTS): nei -Wlan: nei -Batterilevetid: viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? bruker den for det meste til ringing, sender en SMS en gang iblant. men mottar ofte filmer/bilder fra nye mobiler som har ganske bra kvalitet på kameraet. og ønsker å spille av filmer og faktisk se hva som er filmet. Endret 30. desember 2004 av The_Darkness Lenke til kommentar
petternnn Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 du kan kjøpe SE k500 Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Du skal ha MMS og ikke GPRS, jaja Endret 30. desember 2004 av C4mpi Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Du skal ha MMS og ikke GPRS, jaja er ikke GPRS sånn navigasjons ting a? eller er jeg skikkelig på sykkeltur nå? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Nei, du tenker på GPS For å sende MMS må du ha GPRS, men det har sånn ca alle mobiler nå. K500i er et bra valg. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 7610 passer vel ypperlig, men den er litt dyr for hvis du vil ha for 1000 kr.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 takker for hjelp. 7610 var fin men desverre for dyr. k500i virka som en grei telefon, tror jeg skal gå for den, må bare spare en stund til :-) men kom gjerne med flere forslag, jo billigere jo bedre. Lenke til kommentar
petternnn Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 broren min har c65 ganske bra telefon i forhold til prisen Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 broren min har c65 ganske bra telefon i forhold til prisen Ja, det er meget sant! Ganske mye for pengene her egentlig. Jeg så en annonse fra spaceworld, der skulle de ha 499,- med djuice kontant! Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Samsung X460 da?? den koster dog 1700 + - i butikkene, men da får du en knøttliten mobil i samma slengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå