Gå til innhold

Hvilket kjønn spiller dere?


Anbefalte innlegg

Jeg bruker alltid female.

Er alltid noen som tror at man er female med female character og da er dem ekstra gavemilde ;) *ond latter*

Jeg må si meg enig med deg der. Bare se her på forumet hvor bananas flere av guttene blir når en jente spør etter hjelp.

 

Jeg spiller som male i 9 av 10 tilfeller, men vurderer sterkt å være female på min første offisielle WoW-character - nettopp fordi folk er mer gavmilde og hjelpsomme :D

Liker bedre å fortjene den hjelpa jeg får. Tviler ikke på at det går an å finne en idiot å utnytte, men det ville ikke passe inn i måten jeg spiller rollespill på. Forøvrig synes jeg Aasgaard hadde et veldig bra poeng.

Endret av Munch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vennen min spiller kjerring...og når vi teamer så kommer det ofte andre folk og skal likssom roleplaye/flørte, whatever! Jeg blir helt dårlig av og se på de folka..vennen min syntes det er kjempegøy og driver og sender ut /emotes i massevis. Har en mistanke om at han gjør det for og irritere meg, vi er som oftest i voicechat sammen.

 

uansett...kjerring i wow (mmorpgs) tiltrekker feil ting i spillet :D Han har til og med fått gratis bra items av high level folk, og da ler han av meg i voice. :p

Lenke til kommentar
hele poenget med "rollespill" er jo nettopp å påta seg en rolle man ikke normalt har. Dessuten tror jeg at det ville vært sørgelig tomt for females på serverene hvis alle skulle spille sitt eget kjønn :p

Er kommet med i en guild med ganske mange jenter. Er rundt 10 gutter og 20 jenter med og spiller wow. + at bare 1/3 av guilden spiller wow, så er nok flere jenter enn du tror ja. :)

Lenke til kommentar
hele poenget med "rollespill" er jo nettopp å påta seg en rolle man ikke normalt har. Dessuten tror jeg at det ville vært sørgelig tomt for females på serverene hvis alle skulle spille sitt eget kjønn :p

Er kommet med i en guild med ganske mange jenter. Er rundt 10 gutter og 20 jenter med og spiller wow. + at bare 1/3 av guilden spiller wow, så er nok flere jenter enn du tror ja. :)

da har du vært heldig. :)=

 

jeg må vel ha en male night elf hvis dama skal spille ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Male uansett på Orc, Tauren, dverger, gnomer og troll.

 

Men på human, elfs og undead så er det female på alle magikere og "raske fightere"...Rogue og Hunter.

Og Male på sterke krigere og folk som satser styrke over Agility og Intellect

 

 

Eller kan si det sånn:

 

Male: Strength

Female: Agility\Intellect

Lenke til kommentar

Som sagt tidligere så er dette et rollespill, dermed må man vel får spille male eller female som man ønsker. Det er ikke værre enn å spørre hvis man lurer på om en female char blir spilt av en gutt eller jente. (jeg bruker å anta at de er gutter somregel.)

 

Blir det samme som å si at alle burde spille human, fordi man er det i virkeligheten. (finnes noen troll også da)

Lenke til kommentar
latterlig påstand... blir som å si at de som spiller night elves online, selv om de er mennesker, gjør det bare for å skaffe seg items og venner også.

Det er et ROLLESPILL!!

 

De som spiller night elves gjør det også? Finjuster logikken litt å prøv igjen :!:

 

Sier ikke at alle gjør det, men det ER en del menn som spiller damer i slike spill sånn at de kan skaffe seg ting enklere. Følte du deg truffet av påstanden siden du ble litt irritert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...