Gå til innhold

Hvilket kjønn spiller dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer veldig ann på.

 

Noen ganger velgar jeg kvinnfolk av den enkle grunn av at jeg skal se baken på den karakteren i mange xxx timer, så hvorfor ikke se på en kvinne bak. Særlig på spill som har en del gåing.

 

 

Men det kommer jo ann på om rasen jeg velger har noen brukbare kvinnfolk.

 

 

 

Men oftest så velger jeg det som ser kult ut, og det som passer den spille stilen jeg velger for karakteren og alt det der. Er vel sån fifti fifti.

Lenke til kommentar
Siden jeg er jente, så blir det ei søt undead ei for min del. Må jo tilføre mannsdominerte wow noe kvinnelig :p

"søt" og "undead" i samme setning? :no:

 

Forøvrig spilles det selvfølgelig mæjl! Samme hvilken rase jeg er! Er ikke så desperat som "jeg liker mye bedre å se på bakenden til en female"-folket. :tease:

Lenke til kommentar
Siden jeg er jente, så blir det ei søt undead ei for min del. Må jo tilføre mannsdominerte wow noe kvinnelig :p

"søt" og "undead" i samme setning? :no:

 

Forøvrig spilles det selvfølgelig mæjl! Samme hvilken rase jeg er! Er ikke så desperat som "jeg liker mye bedre å se på bakenden til en female"-folket. :tease:

Synes de er veldig søte jeg :)

WoWScrnShot_111104_210326.jpg

Lenke til kommentar
uansett spill så spiller jeg mann!

 

Jeg har aldri spilt Tomb raider av den grunn at man ikke kan velge å være mann.

 

Vel...må innrømme at jeg spilte det en gang. Men det var da jeg hadde fått tak i nude-patchen. Og da spilte jeg kun i en halv time for å kunne se henne naken.

Den patchen hadde jeg og.

Spillet ble liksom mye bedre da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...