Gå til innhold

Hvilket kjønn spiller dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Male. Er ingen fanatisk rollespiller, men det føles helt feil å spille som dame. Synes i grunn det hadde vært flott om alle spilte sitt eget kjønn. Liker å vite "hvem" jeg spiller med. Når man ser ei jente i et MMORPG nå blir man bare gående og lure på hvorvidt det virkelig er ei jente, eller om det er en eller annen gubbe som rollespiller jente.

Lenke til kommentar
Pleier å være dame så lenge det går i humans (eller noe som likner :p), men blir nok mann i WoW. I hvertfall med den karakteren jeg planlegger å spille med i FB

og

Hm. Når man først skal sitte og stirre på en character bakfra i mange timer, så er det vel like greit å se på noe fint. Har ikke noe imot å spille female characters ;)

 

So agreed. Pleier for det meste å spille female siden jeg liker de litt "agile" classene i alle slike spill, og da passer det bra å ha female, siden stereotypiske males skal være store, tøffe folk som tar skaden. Allikevel, siden jeg skal spille Horde, kommer jeg nok til å velge male siden det er omtrent det eneste man ser av dem i WarCraft

Lenke til kommentar

Hei!

Begynte å tenke på en ting etter å ha lest gjennom denne tråden... Alle dere som sier at dere spiller mann for dere er menn... Vil det ikke set da gå på det samme som å si; jeg er menneske så derfor spiller jeg menneske? Vil bli ganske så kjedeli da med så å si bare human male i spillet da et kraftig mindretall av spillerne er jenter... Eller? Jeg sier; velg å vrak, samma sak! :p

Lenke til kommentar
Hei!

Begynte å tenke på en ting etter å ha lest gjennom denne tråden... Alle dere som sier at dere spiller mann for dere er menn... Vil det ikke set da gå på det samme som å si; jeg er menneske så derfor spiller jeg menneske? Vil bli ganske så kjedeli da med så å si bare human male i spillet da et kraftig mindretall av spillerne er jenter... Eller? Jeg sier; velg å vrak, samma sak! :p

Søsteren min spiller Night Elfe druid med beta kitet mitt mens jeg er på skolen...

Lenke til kommentar
Jeg bruker alltid female.

Er alltid noen som tror at man er female med female character og da er dem ekstra gavemilde ;) *ond latter*

Jeg må si meg enig med deg der. Bare se her på forumet hvor bananas flere av guttene blir når en jente spør etter hjelp.

 

Jeg spiller som male i 9 av 10 tilfeller, men vurderer sterkt å være female på min første offisielle WoW-character - nettopp fordi folk er mer gavmilde og hjelpsomme :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...