Einar2 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 kjøpte nettopp en chieftec PSU som har 24 pin strømkontakt til hovedkortet. Hovedkortet har selfølgelig 20 pin og da trenger jeg en overgang. Har sett 20 pin til 24 pin men jeg trenger 24 til 20... Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Er veldig kjedelig siden jeg fikk ny pc i går, og det eneste jeg mangler nå er en sånn overgang jeg ikke finner takker for alle svar Lenke til kommentar
apwr Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Her har du en slik overgang. Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hmm, har hørt rykter her på forumet om at det går ann å bare la de 4 siste henge utenfor! (Høres ikke veldig stabilt ut, men du kan jo prøve det til du får overgangen) Det er jo bare snakk om 50 kr for den overgangen, men så kommer ekspidisjonsgebyr og porto i tilleg (det er ikke mye porto men sikkert litt). Ville vel anslå at alt i alt kom det på ca 150 kr, det er jo litt kjipt å betale 3 ganger så mye... Gjør som du vil.. -MortenGj Lenke til kommentar
Einar2 Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 takker for så rask tilbakemelding Skal bestille sånn nå, men skal også prøve og la de siste 4 pinsa ligge "utafor". må nesten prøve pc'n, stått ubrukt i en dag nå... Takker hvartfall PS : farlig å utelate 4 pin? kanke bli kortslutning eller no sånt? Lenke til kommentar
Einar2 Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 noen som vet om dette funker. Utelate 4 pins altså.... hadde vært knall i såfall Lenke til kommentar
snole Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 De 4 pin'ene er vel bare for ekstra 12V og jord. Det har man i en tid hatt via den 4 pins ATX12V kontakten. Er jo bare å se om de andre lederne er identiske (bortsett fra de 4 som er ekstra) på begge pluggene. Evt at de 4 ekstra lederne er gule (2 stk) og sorte (2 stk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå