Pure-Glam Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Heisann! Har et par spørsmål jeg håper noen kan ta seg tid til å svare på :smile: - Kommer det moms på varer fra Sverige/Danmark? I såfall, slipper man den svenske/danske momsen? Hvordan? - Er det noen som har noen webadresser til BILLIGE nettshopper i Sverige/ Danmark/ evt. Usa? Nå som krona står så sterkt kan det kanskje være penger å spare på utenlandskjøp? Tuuusen takk til alle som svarer :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 du slipper dansk moms, men kanskje du må betale VAT (EU-standardmoms, 17,5%). dansk moms får du tilbake om du kjøper på eksport. dansk moms: 25% norsk moms: 24%. du blir nødt til å betale norsk moms. som jeg sa: kjøp på eksport, vent (*lenge*) på papirer, vent (*lengre*) på posten, åpne pakken, vente (*ikke så lenge*) på opplading første gang. :smile: edit: prisliste, DK [ Denne Melding var redigert av: sjanten på 2002-06-07 21:54 ] Lenke til kommentar
sealt Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Har importert endel ting og tang fra england og det tror jeg ikke har tatt meer en max 1 uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå