Exeter Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Vet ikke om denne er postet her før, men den er ganske kul. http://www.woolythinking.com/html/darkroomIE.html?o=0o Noen room er så frustrerende at man går på veggen og kaster skjermen i veggen når man skjønner de. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ok, det der var snålt. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg har klart å få noe røde, gule og røde striper, men kommer ikke lengre... rom 2 tror jeg. hjelp? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Skjønte ikke noe av det der. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Du er i et rom. For å kommer deg videre må du på en eller annen måte kommet deg videre. Det er ikke en måte som går igjenn, det kan være helt forskjellig fra rom til rom. Et rom må du begynne på gulvet med musen, og følge et slags blått kart. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 For å gi et lite hint, rommet har 9 "brett" du må klare blått, gult, rødt, grønt. orange osv (legge sammen 2,3 farger...) Når du klarer rommer vil alle veggene endre seg. Noen rom krever litt for å skjønne rommet, så må du bare jobbe med pen og papir. Mens andre rom er helt psyko.... Vi helst ikke gi noen hint her, men send gjerne en PM. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 http://www.woolythinking.com/ Gå hit å trykk på HINTS for litt hjelp. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Har kommet til et grønt rom nå, kommer pokker ikke videre Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Skjønte ikke noe av det der. Samme her Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Aritg! Takk for linken! Har bare kommet til rom 2, men jeg har nettopp startet også, da. Rom 2 er irriterende, btw. masse gule bevegende ruter uten mening... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Aritg! Takk for linken!Har bare kommet til rom 2, men jeg har nettopp startet også, da. Rom 2 er irriterende, btw. masse gule bevegende ruter uten mening... Ah, nå skjønte jeg det! Alle de plagsomme rutene kommer når du har klart et rom... Har klart gult og blått nå... EDIT: Jeg skal klare det uten å bruke hints... jeg skal Endret 31. desember 2004 av KaYcH Lenke til kommentar
MagE Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 greide gul og blå. gidder ikke mer nå Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har greid gul, blå oransj, lilla og grønn. Hvit og rød er litt "tricky"... Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kan noen fortelle meg hva man skal gjøre i det røde rommet? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Fader, for noe syke greier! Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kan noen fortelle meg hva man skal gjøre i det røde rommet? er egentlig det enkleste rommet, tenk tall Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Bandwidth Limit Exceeded fikk det samme Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ferdig! Var egentlig ferdig for lenge siden, men... Det er ikke vanskelig i det hele tatt når man først skjønner hva man skal gjøre (hvordan man velger rom og det der)... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hva skal man gjøre i det rommet hvor det er mange sirkler som snurrer rundt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå