Perrry Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg har nettopp fått min nye cl 1557 . Den virket helt fint slik at jeg fikk innstallert den ,og brukt den et par dager. Jeg fikk først en feilmelding om feil med driver sannsynligvis. Det ble nevnt at det ble forsøkt skrevet til fil som var skrivebeskyttet . Hvis feilen oppsto igjen ,måtte jeg starte opp i sikkermodus. Da jeg skulle starte opp igjen skjedde følgende : Maskinen får strøm, viften går i ca 3 sekunder , og så stopper den. Ingenting skjer på skjermen. Dette skjer hver gang. Jeg har prøvd å starte den opp via ekstern diskettstasjon , me n ingenting skjer. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har du mulighet for å komme inn i Bios? Dersom du har det kan du vel endre til at maskinen skal boote på CD og så bruke windows CD eller en boot CD? Lenke til kommentar
Perrry Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Nei, jeg kommer ikke ut i Bios Lenke til kommentar
petterg Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Høres ut som dårlig kjøling eller dårlig kontakt til cpu eller ram. Edit: Eller kan selvsagt være en viftesensor som ikke merker at vifta går rundt Endret 30. desember 2004 av petterg Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Høres ut som dårlig kjøling eller dårlig kontakt til cpu eller ram.Edit: Eller kan selvsagt være en viftesensor som ikke merker at vifta går rundt Høres ut som en harware feil ja. Du får prisgi deg Whitebox' sagnomsuste kundeservice. Lenke til kommentar
shockstar Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har hatt et lignende problem... sjekk topic: problemer med whitebox cl56 Lenke til kommentar
Perrry Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 : Jeg gjorde som shockstar .: Jeg tok ut ramkortet og satte det inn igjen. Da virket alt ok. Etter å ha brukt maskinen et døgn skjedde det samme igjen med samme feilmelding . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå