Gå til innhold

Parition Magic error 113 og 115. Hvordan kan jeg fikse parti

Anbefalte innlegg

Jeg har en 80 GB disk som har en 80GB partisjon.

Den funker fint i windows, men den funker ikke i partition magic. Der er den "BAD" og det står "error 115" (får melding om error 113 også).

Det går heller ikke an å installere windows på den (som er målet), fordi windows sier at det ikke går på den partisjonen...

Noen som vet hvordan det kan fikses uten å slette partisjonen?

eller vet noen om noen programmer som fikser lignende problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Powerquest's oppskrift til å fikse det var jo latterlig elendig da! Det står at jeg skal høyreklikke "sectors" og kopiere de som står der - Det er 4 forskjellige plasser det står sectors! hvordan skal jeg vite hvilken? Det er flere ting som gjør den forklaringen umulig å forstå.

Er det ingen som vet om noen programmer som sjekker disken, og ser etter feil i "partition table" og fikser feilene den finner?

det må jo finnes et program som kan fikse noe så enkelt?

Lenke til kommentar

fant ut at Norton har et program som heter "Disk Doctor" Dette følger med i Norton Utilities.

men jeg får ikke lastet ned norton utilities pga at telehor fucker opp ISDN oppkoblingen min ca hvert 10 min - og norton utilities tar 30MB.

Noen som har, eller vet om det er mulig å få tak i bare "Norton Disk Doctor", uten resten av utillities pakken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...