SupremeX Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei folkens! Skrudde nettopp på min kjære NEC 1760NX, og hva ser jeg? Jo, masse streker og flimring overalt. Jeg vet at det ikke er skjermkortet sin feil siden jeg har sjekket på TV-ut, og der er bildet helt fint. Jeg skal prøve å få lagt inn bilder av dette, men det blir ikke før litt senere i kveld. Hva skal jeg gjøre nå? Regner med dette er en retursak for netshop? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Først prøver du skjermen på en annen pc, skjermkort. Høres ut som kontaktfeil eller defekt dvi-utgang. Eller bruker du analog? Uansett, før du gjør noe som helst, prøv den på en annen pc. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Jaok, skal gjøre det. Her er bildene av skjermen: Som dere ser, det er vanskelig å bruke den, men det går. Skal finne den analoge kabelen og teste med den nå. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Jepp, nå har jeg testa med analog kabel. Samme dritten. Dessuten, da jeg bytta kabel prøvde jeg å ha skjermen på uten noen kabel i, og da var det samme greia som på bilde nr 4. Det betyr nok retur for min kjære skjerm Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Kjedelig dette SupremeX... Du har vel egentlig prøvd det som er å prøve, eneste er at du kan jo la den stå med strømmen ute en stund. Tviler egentlig på at dette hjelper, men kan jo være verdt forsøket. Får håpe NetShop gir deg en ny i retur, evt en NEC1770NX mot et mellomlegg Mvh Stikk. Endret 31. desember 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Pøh, du kan glede deg med at du nesten sikkert får en 1770NX tilbake. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Pøh, du kan glede deg med at du nesten sikkert får en 1770NX tilbake. Newsflash for you: InfoCare reparer skjermen, ikke NetShop, derfor kan jeg ikke bytte skjerm Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Pøh, du kan glede deg med at du nesten sikkert får en 1770NX tilbake. Newsflash for you: InfoCare reparer skjermen, ikke NetShop, derfor kan jeg ikke bytte skjerm Har de mottatt skjermen og sagt at de vil reparere den? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Nei, men poenget er at jeg kan ikke bytte skjerm uansett. Jeg vil enten få ny 1760NX eller få reparert den gamle. Sitat fra e-post fra netshop: Denne skjermen kommer til å bli reparert av Nec's servicepartner, InfoCare. Det går derfor ikke an å betale imellom eller bytte modell da disse ikke skal til oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå