huf Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 (endret) ------ Endret 5. januar 2011 av huf Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Slå av temp.monitor i BIOS Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 sorry leste dårlig. Sjekk at du ikke har skadet kjernen på cpu. For mye pasta? Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Det er nok en BIOS innstilling som nevnt over tror jeg, er vel stilt inn på å stenge ned ved 50 grader? Lenke til kommentar
Toset Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Sjekk at viften står skikkelig på, at den ikke står skjeivt på eller noe. Hvis ikke kjøleribben har skikkelig kontakt med kjernen, når cpuen raskt 50 grader, og det som mye verre er :wink: Lenke til kommentar
idiot Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 PRØV MED STØRRE BOKSTAVER I EMNEFELTET? HVA gir du for nicket mitt? Today is the greatest? Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 se om du ikke har sølt for mye pasta utover andre områder enn kjernen, artic silver leder NESTEN ikke strøm. jeg klarte å søle for mye utover cpu'en, da begynte pc'en og bli rar. etter jeg tørket det vekk ble den bra igjen!! lykke til! Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 se om du ikke har sølt for mye pasta utover andre områder enn kjernen, artic silver leder NESTEN ikke strøm. jeg klarte å søle for mye utover cpu'en, da begynte pc'en og bli rar. etter jeg tørket det vekk ble den bra igjen!! lykke til! Lenke til kommentar
www Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Ja du må kunne "give it a klæsj utenå dæsj" når du smøre på kjølepastaen :smile: Så ta av vifta sjekk om du har sølt. Sjekk også om du har skadet kjernen på cpu. Sjekk om cpukjøler sitter rett på cpu. Ikke smør på så mye goop att det tyter på utsiden. Ett syltynt lag er nok. _________________ MSI Turbo II AMD XP 1500+ 256 MB Apacer SDram Samsung CD-RW/DVD Samsung 40 Giga 5400 RPM Samsung SyncMaster 950P 19" Aashima Miditower (350W PSU) Hercules Prophet II GeForce 2 PRO [ Denne Melding var redigert av: www på 2002-06-08 03:04 ] Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Problemet er ikke at temp monitorne i bios står på, men heller at cpu overstiger 50 grader. Ting tyder på at noe har skjedd da du bytta goop. Ta av kjøleren, rens kjøler og prosessor med isopropanol(ikke white sprit, legger igjen en hinne på coren), bruk lite goop og sett på kjøleren igjen. Skjekk også goop guiden på http://www.overklokking.no Lenke til kommentar
lodott Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Med en slik topic fortjener man egentlig ikke å få svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå