Ø.B. Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Trodde gullfisker hadde 3 sekunders hukommelse jeg.. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Stikk til nærmeste dyrebutikk og hør da vel, eller enda enklere: RING ! ... men aller best er vel å skylle ne*piiiiip* Neida, mente å stikke til Afrika og slippe den fri.... (om det er der den hører hjemme) Endret 6. januar 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvordan har du hjerte til å selge stakkars Bob!!!! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Bob ble solgt igår kveld Han ble solgt fordi eg vil ha eit dyr som gir selskap. Nå trenger eg bare å overtale mamma til slik at eg får kjøpe meg rotte. Ho liker ikke dei dyra vistnokk. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nesten 2000 kr for en skilpadde Er det rasedyr!?, kan vel ikke lure en kamerat på den måten Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er det lov å ha skilpadder i Norge da? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Det er lov om man har fått lov til d... Søknad opplegg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Bob ble solgt igår kveld Han ble solgt fordi eg vil ha eit dyr som gir selskap. Nå trenger eg bare å overtale mamma til slik at eg får kjøpe meg rotte. Ho liker ikke dei dyra vistnokk. Rotte? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Ja rotte ja... Dei skal vistnokk vare ganske smart. Og så er dei mer aktiv da... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hva skjer med katt og hund da? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Mamma liker ikke katte, og hun mener det er for mye styr med hund. Så da kom eg på rotte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå