Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Spørs hvirdan skilpadda di er ... Min er sææær 1700 kr?! JØSS... Det er jo 200 Får en liten i sverige.. Jaja. Demmes penger.. Endret 3. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er ikke ei skilpadde et av det mest kjedeligste dyret en kan eie? Tja, gullfisk er vel ikke sååå spennende... Ihvertfall ikke våre... *gjeeesp* Gullfisker husker jo ikke lengre tilbake enn 5 sekunder, så de opplever jo alt første gangen hele tiden. De har det sikkert morro, men de vil vel neppe huske kjelenavnet sitt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Er ikke ei skilpadde et av det mest kjedeligste dyret en kan eie? Tja, gullfisk er vel ikke sååå spennende... Ihvertfall ikke våre... *gjeeesp* Gullfisker husker jo ikke lengre tilbake enn 5 sekunder, så de opplever jo alt første gangen hele tiden. De har det sikkert morro, men de vil vel neppe huske kjelenavnet sitt. Er det derfor dei spiser til dei dør viss dei får sjangsen? Dei glemmer at dei har spist Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er ikke ei skilpadde et av det mest kjedeligste dyret en kan eie? Tja, gullfisk er vel ikke sååå spennende... Ihvertfall ikke våre... *gjeeesp* Gullfisker husker jo ikke lengre tilbake enn 5 sekunder, så de opplever jo alt første gangen hele tiden. De har det sikkert morro, men de vil vel neppe huske kjelenavnet sitt. Er det derfor dei spiser til dei dør viss dei får sjangsen? Dei glemmer at dei har spist Nei. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Selg den eller gi den bort til han/hun som du tror vil ta best vare på den. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Selg den eller gi den bort til han/hun som du tror vil ta best vare på den. Endelig et fornuftig svar! Helt enig.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Kjenner begge som vil kjøpe den, så det går bra. Budet er nå på 1800 Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Stakkar da, selge skilpadda, syns synd på han jeg. stakkar Bob da, absolutt det beste navnet du kunne brukt på en skilpadde! :!: utrolig bra! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Tengte eg skulle kalle rotta (som eg skal ha) for Bahamut, eller så bli det eit vanlig kult namn. Endret 3. januar 2005 av luni Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det er i alle fall bedre å vite at man har en dyr pris framfor å bli sammenlighen med ordtaket: "Cheap french harlot" :!: Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Altså en som bruker 1800,- på ei skilpadde vil vel ta godt vare på den? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Altså en som bruker 1800,- på ei skilpadde vil vel ta godt vare på den? Tips: 250 for en lite skilpadde i strømstad.. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er ikke ei skilpadde et av det mest kjedeligste dyret en kan eie? Tja, gullfisk er vel ikke sååå spennende... Ihvertfall ikke våre... *gjeeesp* Gullfisker husker jo ikke lengre tilbake enn 5 sekunder, så de opplever jo alt første gangen hele tiden. De har det sikkert morro, men de vil vel neppe huske kjelenavnet sitt. Gullfisker husker mye mer enn fem minutter, følger du ikke med på Mythbusters???? Der trente de opp fiskene til å svømme gjennom en labyrint, og etter 30dager tok de den på 20sekunder eller noe, mot å bare svømme meningsløst rundt den første dagen. Så husker gjør de.... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ingen andre enn meg som stemmer for å beholde skilpadden, døpe den Leonardo og kalle rotta for Splinter? Med litt innsats så ville han ende opp med den barskeste Hero Mutant Ninja Turtles gjengen noensinne! Lenke til kommentar
FunkyMama Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Gjør det enkelt, kjøp fler padder, og lag en gangster-gjeng, så kommer du på TV, du og skilpaddene blir internasjonale kjendiser. Så får du bud på mange mill. for hele konsernet. -Sats på den du.... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er ikke skilpadder ulovlig i Norge da? Synes foråvrig skilpadder er dritkult! Turles forever man! (nostalgi fra barndommen ) Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Gjør det enkelt, kjøp fler padder, og lag en gangster-gjeng, så kommer du på TV, du og skilpaddene blir internasjonale kjendiser. Så får du bud på mange mill. for hele konsernet. -Sats på den du.... Wow! Tror det er på tide å laste ned serien fra nettet nå. De var heltene mine da jeg var liten. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er ikke akkurat noen livlige dyr, men det er å EIE ei skilpadde som er morsomt. Skal love dåkker at det er maaaange jenter som har blitt fasinert. Kan nå si det slik at Bob har alltid vert flink til å starte samtaler. Ja, ei venninne har ei slik ei. Fachinerandez! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå