Lantador Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 neich bare å legge den i en norgespakke det da, ikke snakk om mer en 100kr.. send meg en melding for å få min adresse Lenke til kommentar
magio Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Klarer det lille dyret å bli sendt i en vanlig pakke? Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 ja jøss det går bra, skallet er hardt veit du... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Kommer jo hent ann på type/størrelse.. En får kjøpt dette i sverige var der og prisen på skildpadder vann/land så u som land men måtte han vann, de var ca 4cm og 5cm tvers og langs skjellet. disse kosta 250kr En større land skildpadde med skall ca 150 cm i diameter kosta 2000kr.... Så det kommer helt ann på størrelse type osv. Dra til afrika og ta med Men uansett du vil bli lei skildpadder, hvertfall vannskildpadder!!! Reger med dere kødder, men dere skjønner j oa en ike kan sende den dom pakke både fordi det er ulovelig å ha i landet uten tilatelse og fordi den ike vi lha det noe godt og i værste fall vil dø pga temperatur behandling av pakke dehydrering +++ Endret 31. desember 2004 av Bogan Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 1000 kr? det er litt mye synes jeg, med tanke på at hummer er billigere og smaker sikkert bedre. Ja, 200 for skilpadde i sverige... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) ja jøss det går bra, skallet er hardt veit du... NEI; De får panikk. Pluss dyremishandling. Ja skallet er hard men.. DU SENDER IKKE DEN I POSTEN! edit: dagens dobbel Endret 31. desember 2004 av Bundy Lenke til kommentar
XciTe Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 ASSO ! Du er bra teit Det der er et kjæledyr. hvis du virkelig er GLAD i det (som du burde være) og av økonomiske grunner eller av andre grunner absolutt ikke KAN beholde dyret, så gir du det bort. Til noen du vet kommer til å ta godt vare på den. Men hvis du har et akvarium du skal skal selge med, så tar du jo litt penger for det. men for dyret. nei det er bare teit Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Stakkars skillpadde. Behold han du. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Klarer det lille dyret å bli sendt i en vanlig pakke? Nja, om du bruker komponentlim så kan man vel klistre frimerker rett på skallet, du vet, papp\papir er dyrt for tiden. Og siden Posten Norge er litt hardhendte så holder nok BOB seg inne i det trygge skallet sitt. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 syntes det virker helt håpløst jeg, kan ikke bare selge den vekk når du er lei. Skal du bare selge familiemeldemmer når du ikke trenger dem da? I livet inngår visse forpliktelser skjønner du min venn, men det er nå deg om det, LYKKE TIL sier nå jeg! Det er jo ikke noe særlig marked for bestemødre her i norge da .... ikke er det lovlig heller .... hva tror du man har gamlehjem til? 1000,- er ikke så alt for galt for en skilpadde da. Det er jo tross alt ikke verdens letteste dyr å få tak i og dyr som tarantellaer og andre litt sjeldne dyr går ofte for 1000- 1500 spenn. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Ja akkurat... Har ein venn som er villig til å pung ut 1000kr for den. Har løst på ei rotte, for den kan gi mer selskap en Bob kan. Så viss eg selger Bob og bruker pengene på Rotte og eit pent bur så blir det litt hyggeligere tengte i. Blir ikke Rottene veldig tamme da? Sånn skilpadde er det (bare med 1 hode da men). Endret 1. januar 2005 av luni Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hva er diameteren på skjellet? Vanskelig å se av bilde pluss at det finnes så utrolig mange forskjellige typer. Men det er mao en helt standard land skilpadde? Du kan nok få en del for den, men er jo ikke så lett å selge den dyrt pga markedet det er jo ulovelig... Selv hadde jeg en gekko... Sett på priser på illegale gekkoer i norge og det er dyrt! JEg klarte ikke kvitte meg med den så endte opp med at jeg ga den bort med allt utstyr! Men kan nok si så mye som at disse dyrene(reptiler etc) blir en utrolig lei! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 syntes det virker helt håpløst jeg, kan ikke bare selge den vekk når du er lei. Skal du bare selge familiemeldemmer når du ikke trenger dem da? I livet inngår visse forpliktelser skjønner du min venn, men det er nå deg om det, LYKKE TIL sier nå jeg! Det er jo ikke noe særlig marked for bestemødre her i norge da .... ikke er det lovlig heller .... hva tror du man har gamlehjem til? 1000,- er ikke så alt for galt for en skilpadde da. Det er jo tross alt ikke verdens letteste dyr å få tak i og dyr som tarantellaer og andre litt sjeldne dyr går ofte for 1000- 1500 spenn. Nei, for man kan ikke kjøre til strømstad og kjøpe en Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Rotter blir veldig tamme. Min er i allefall det. Men grunnen til det er at jeg er veldig snill og god med henne. Behandler henne så godt jeg bare kan. Spørs om du klarer det. Du som vurdere å sende skildpadda de i posten. Det er rett og slett forkastelig å lese sånne ting! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Den er vell litt større enn ei 20pakkning marlboro på lengde og bredde. Veit ikke om det er lovlig eller ikke, pappa er jo alergisk mot pelsdyr, så kankje han har fått "lov". Tror eg skal ta høystbydende over 1500kr Ka som er best av han og hun rotter? Ser litt teit ut med bjellene til hanrotta Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Høres ut som en ok pris det.... Men det er nok vanskelig å få solgt... En må søke og ha spesiell tilatelse for ha det. fesks sterk asma Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 3 bud er på 1700kr Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Er ikke ei skilpadde et av det mest kjedeligste dyret en kan eie? Endret 2. januar 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er ikke ei skilpadde et av det mest kjedeligste dyret en kan eie? Tja, gullfisk er vel ikke sååå spennende... Ihvertfall ikke våre... *gjeeesp* Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Det er ikke akkurat noen livlige dyr, men det er å EIE ei skilpadde som er morsomt. Skal love dåkker at det er maaaange jenter som har blitt fasinert. Kan nå si det slik at Bob har alltid vert flink til å starte samtaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå