kamikaze_kanina Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 lurer på korleis det er best å gjere det???? har funne eit bilde\tegning eg har printa ut, så lurer eg på ka matreial eg kan bruke og skjere ut figuren i papir funker dårligt fordi det ikkje ligger nedtil og ikkje er stivt nok lakken bare blåser under når ein sprayer... fekk er fare det i går.... så då trenger eg tips frå dere som har prøvd det.... på forhånd takk.... Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hey Eg bruker et slags stivt plast ark, Dette va noe som følgte med da eg kjøpte airbrush'n min, er ca 0,5mm tykt, er ganske tungt så det holder seg nede,me mindre du står ude i full orkan da . Di motivene eg har laget har eg bare ,vasket rent me tynner/silliconfjerner, og pussa litt me ei pussefille/stålull .vasket igjen, tørket rent for støv og loo.så lakka. Er ingen proff i motivlakkering,men har fagbrev som billlakker det hjelper på en del. har ingen bilder av det eg har lakka. men 2 bilder av det plast arket og airbrush'n Sorry dårlig kvalitet på bilder,er tatt me en gammale samsung Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 du kan vel ta å teipe med maskerings teip over der du skal lakke. så skjerer du ut motivet. Lenke til kommentar
kamikaze_kanina Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 ja det går jo ann det men det er jo litt risky..... då må du ver stø på handa eller kan du jo ripe opp heile plexi men det går jo ann det ja... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 eller så kan du jo gjøre slik som jeg gjorde på en gammel mod.. vi tok no sånt ark som man kunne skrive på... med teip på andre siden.. skjærte ut der vi skulle ha mønster, klistret mønsteret på og lakket i vei.. så var det bare å fjærne det "teiparket" etter bruk. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg ville brukt kontaktpapir... det frster sseg greit det... bare sørg fpr at det sitter ordentlig før du begynner! <Nudle> Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Maskerings teip er din venn! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Maskerings teip er din venn! ikke i dette tilfellet, for da kan du risikere at teipen trekker til seg fargen og da blir det maling der du ikke vil ha den Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 heyEg bruker et slags stivt plast ark, Dette va noe som følgte med da eg kjøpte airbrush'n min, er ca 0,5mm tykt, er ganske tungt så det holder seg nede,me mindre du står ude i full orkan da . Di motivene eg har laget har eg bare ,vasket rent me tynner/silliconfjerner, og pussa litt me ei pussefille/stålull .vasket igjen, tørket rent for støv og loo.så lakka. Er ingen proff i motivlakkering,men har fagbrev som billlakker det hjelper på en del. har ingen bilder av det eg har lakka. men 2 bilder av det plast arket og airbrush'n Sorry dårlig kvalitet på bilder,er tatt me en gammale samsung du som kjører golf? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Maskerings teip er din venn! ikke i dette tilfellet, for da kan du risikere at teipen trekker til seg fargen og da blir det maling der du ikke vil ha den En teip som er laget nettopp for at dette ikke skal skje tror jeg neppe trekker til seg maling. Bruk maskeringsteip. Skjær ut motivet. Bruk den ene hånden til kniven, den andre dytter du imot med. Da er du nesten garantert at du ikke vil skli ut Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det bler ikke bra fint + du ødelegger undelaget og får en stygg kant når du skjærer i teipen,så det ville eg ikke anbefalt. Ballemann: Ja eg kjører golf........Rallye golf Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det bler ikke bra fint + du ødelegger undelaget og får en stygg kant når du skjærer i teipen,så det ville eg ikke anbefalt.Ballemann: Ja eg kjører golf........Rallye golf type golf som har alt for mye hester? Den sorte? /me is fan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå