Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hovedlykter Ford Mondeo

audiaudi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med ekstralys?

Det er jo en kjensgjerning at biler fra sluten av 80 tallet og hele 90 talet har elendige fjernlys.

Fronten skulle bli smalere og dermed ble lysene også mindre uten at noe annet ble gjort.

Har selv nå en Nissan Laurel fra 1988 med originale telys, det virker i allefall slik da jeg gikk fra den eldre Datsun 200L men 4 frontlykter.

Monter ekstralys på bilen så blir det bra.

Husk bare å få med fester til eventuelle ekstralys for det er ingen feste i støtfangeren som er av kjeks dekket med tynn plastik.

Lenke til kommentar
Hva med ekstralys?

Det er jo en kjensgjerning at biler fra sluten av 80 tallet og hele 90 talet har elendige fjernlys.

Fronten skulle bli smalere og dermed ble lysene også mindre uten at noe annet ble gjort.

Har selv nå en Nissan Laurel  fra 1988 med originale telys, det virker i allefall slik da jeg gikk fra den eldre Datsun 200L men 4 frontlykter.

Monter ekstralys på bilen så blir det bra.

Husk bare å få med fester til eventuelle ekstralys for det er ingen feste i støtfangeren som er av kjeks dekket med tynn plastik.

du kan da ikke påstå at en Datsun 200l har gode lys? De bruker jo sånne, :hmm: boblepærer eller hva nå enn de kalles.. 4 lyker, men 4 dårlige lykter..

Men, ja.. godt lys i forhold til mange 90 talls biler

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
du kan da ikke påstå at en Datsun 200l har gode lys? De bruker jo sånne, :hmmm: boblepærer eller hva nå enn de kalles.. 4 lyker, men 4 dårlige lykter..

Men, ja.. godt lys i forhold til mange 90 talls biler

Jeg nevnte ikke at jeg kjøpte halogenpærer til bilen? Nei det gjorde jeg ikke!

Jeg kjøpte faktisk halogenpærer til til den bilen, noe som hjalp ganske bra.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...