audiaudi Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei. Noen som vet om hvor og evt hvilke lykter eg kan bruke som erstaning for de elendige orginale hovedlys som står på bilen idag?? Dette er en Ford Mondeo stv 1994 modell, og det er nesten ikke virk i de orginale "utelysene"......... Lenke til kommentar
Corolla16v Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 På mondeo er det vel en plast plate bak glassene som blir gul med åra. Den fåes kjøpt løst tror jeg..? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hva med ekstralys? Det er jo en kjensgjerning at biler fra sluten av 80 tallet og hele 90 talet har elendige fjernlys. Fronten skulle bli smalere og dermed ble lysene også mindre uten at noe annet ble gjort. Har selv nå en Nissan Laurel fra 1988 med originale telys, det virker i allefall slik da jeg gikk fra den eldre Datsun 200L men 4 frontlykter. Monter ekstralys på bilen så blir det bra. Husk bare å få med fester til eventuelle ekstralys for det er ingen feste i støtfangeren som er av kjeks dekket med tynn plastik. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hva med ekstralys?Det er jo en kjensgjerning at biler fra sluten av 80 tallet og hele 90 talet har elendige fjernlys. Fronten skulle bli smalere og dermed ble lysene også mindre uten at noe annet ble gjort. Har selv nå en Nissan Laurel fra 1988 med originale telys, det virker i allefall slik da jeg gikk fra den eldre Datsun 200L men 4 frontlykter. Monter ekstralys på bilen så blir det bra. Husk bare å få med fester til eventuelle ekstralys for det er ingen feste i støtfangeren som er av kjeks dekket med tynn plastik. du kan da ikke påstå at en Datsun 200l har gode lys? De bruker jo sånne, boblepærer eller hva nå enn de kalles.. 4 lyker, men 4 dårlige lykter.. Men, ja.. godt lys i forhold til mange 90 talls biler Endret 1. januar 2005 av Stig-Arne Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 du kan da ikke påstå at en Datsun 200l har gode lys? De bruker jo sånne, :hmmm: boblepærer eller hva nå enn de kalles.. 4 lyker, men 4 dårlige lykter.. Men, ja.. godt lys i forhold til mange 90 talls biler Jeg nevnte ikke at jeg kjøpte halogenpærer til bilen? Nei det gjorde jeg ikke! Jeg kjøpte faktisk halogenpærer til til den bilen, noe som hjalp ganske bra. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hmm.. det har jeg faktisk ikke tenkt på å prøve... Lenke til kommentar
Fourier Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har skiftet reflektorglassene på min Mondeo. Ble mye bedre lys etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå