Gå til innhold

Anbefalte innlegg

kjørte gratis-versjonen av 3dmark05 og fikk 1933! det kan vel ikke stemme i det hele tatt, spesielt siden jeg fikk ca. 600 poeng mer ved å kjøre den samme testen for ca. 1-2 måneder siden.

trodde jeg ville gjøre det bedre enn som så med disse spesifikasjonene:

pentium 4 3.06

radeon 9800pro

1,5 gig ram

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei, egentlig ikke, faktisk ikke i det hele tatt.

gjorde et spyware-søk før jeg begynte med testen, og jeg formaterer og scanner og alle dippedutt-tingene for å holde maskinen i orden hver uke. virus søk fant ingenting. dette var altså FØR testen, så jeg trenger ikke å ta den igjen. (heldigvis, litt kjedelig å se på 1-2 fps hele tiden)

skjønner ikke hva problemet er!

Lenke til kommentar
Legger du ned alle programmer før du kjører 3dmark da? (steam,msn,antivirus,muse/tastatur-drivere osv)

Har du sjekket at ikke det starter opp programmer du ikke vet om når du starter maskinen?

Tror fremdeles det er det som er problemet jeg da.

slo av bakgrunnsprogrammene (det var en god del) og jeg tjente nøyaktig 4 poeng!!

4 poeng!!

skrudde av alt som kunne slås av, skjønner ikke dette...

EDIT: en annen artig ting var at jeg oppdaget at hypertreading ikke skrur på av seg selv, og dette fant jeg ut etter å ha hatt pc'en i 1,5 år! :thumbup:

iallfall, så hadde jeg ikke hypertreading på de gamle testene der jeg fikk mye mer poeng, men jeg hadde nettopp skrudd det på på den nye testen uten bakgrunnsapplikasjoner (den jeg fikk 4 poengs økning på) . men nå vet jeg ikke om hypertreading har mye å si i 3d benchmarks, men jeg synes fortsatt det er litt snodig.

Endret av Katana-Bob
Lenke til kommentar
Det er ofte at Direct3D og OpenGL står på Balansert/Quality når man installerer nye, da hjelper det ofte å sette dem på Ytelse/Performance for å få best mulig resultat i benchmarks..

hmm, visste ikke at jeg hadde den slideren i det hele tatt, men den sto faktisk på performance fra før av, så da vet vi iallfall at det ikke er det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...