Psh Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Hei! Som overskriften sier har jeg 1stk 512MB PC3200 Twinmos m/Winbond CH-5 og trenger sårt en brikke til... Den brikken jeg har, er jo ikke å få tak i lenger, så spørsmålet mitt er følgende.. Hva skal jeg gjøre? Alt.1 : Selge brikken min og kjøpe 2 identiske brikker. Alt.2 : Prøve å skaffe en brikke fra en annen produsent men med samme chippset. Alt.3 : Bare kjøpe en hvilken som helst brikke med nogenlunde samme specs.. (Ps. jeg har sjekket bruktmarkedet, uten hell) Håper noen kan komme med noen vise ord... På forhånd takk. Psh. Endret 30. desember 2004 av Psh Lenke til kommentar
gsn Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Prøv og selg , og kjøpe 2 identiske, tror du får nesten hvis ikke ny pris for de winbond brikkene... såfall mitt forslag lykke til ! Lenke til kommentar
CodeDeleted Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har 4 stk 256MB Twinmos winbond CH-5 Brikker til salgs. Send meg en mail hvis du vil kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå