DarkScorpion Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Mornsann, har sitti å spilt litt på Fabel. Men så kommer jeg ikke vidre. Har kommi til der jeg skal snike meg forbi noen vakter. Men De går liksom alltid ditt jeg står eller noe sånt. Så får jeg ikke drept dem før dem roper heller. Noen som har noen tips angående det? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Få flere experience-poeng først og oppgrader "Guile". Da blir du vanskeligere å oppdage. For min del tror jeg jeg brukte buen og drepte vaktene på avstand. Sikt på hodet! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det letteste er bare å gjemme seg bak steiner og andre gjenstander. Flytter de seg ikke, er det bare å vente litt lengre, så beveger de på seg. Da er det bare å liste seg videre til neste stein. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Her er en tegning på hvor jeg gjemte meg. Ganske fattig men håper du skjønner den. Gjem deg der, og vent til vaktene har gått forbi, så _BEINER_ du inn porten! Porten er nederst på tegningen... Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Her er en tegning på hvor jeg gjemte meg. Ganske fattig men håper du skjønner den. Gjem deg der, og vent til vaktene har gått forbi, så _BEINER_ du inn porten! Porten er nederst på tegningen... En nydelig tegning Det er forøvrig også slik jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Er vist eneste utvei... Faen dt tok meg tid det oppdraget ass! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Er vist eneste utvei... Faen dt tok meg tid det oppdraget ass! Å? Jeg klarte det på første forsøk Er mange flere oppdrag jeg har hatt mer problemer med! Lenke til kommentar
vizit Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Her er mitt tips. Løp opp så blir du tatt,drep alle vaktene. Løp lenger opp.Bli tatt,drep alle vaktene. Til du kommer til porten og gjem deg bak den nærmeste steinen til venstre, og vent til den siste vakten går forbi deg. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Her er en tegning på hvor jeg gjemte meg. Ganske fattig men håper du skjønner den. Gjem deg der, og vent til vaktene har gått forbi, så _BEINER_ du inn porten! Porten er nederst på tegningen... En nydelig tegning Det er forøvrig også slik jeg gjorde det. Takker Er vist eneste utvei... Faen dt tok meg tid det oppdraget ass! Hele oppdraget tar litt tid ja. Litt kjedelig for meg, fordi jeg trudde det var sava to ganger eller noe, men det var det visst ikke, så jeg måtte gjøre oppdraget 3 ganger trur jeg. Hehe... Lenke til kommentar
DarkScorpion Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Okay, kommi vidre nå. Men står fast igjen. He he. Er på kontoret til sjefen i fengselet å skal høre på noe dikt. Så går jeg å finner den koden. Det går fint. Men går jo ikke ann å finn nøkelen i de bøkene. Har prøvd alle 3 bøkene nå, og den siste 2 ganger. Den helt til venstre. Noen som vet hva jeg skal gjøre der eller? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har spilt igjennom spillet et par ganger, og har alltid funnet nøkkelen det andre året Var rimelig sikker på at dette var scripta til nå, men det var kanskje ikkje det.. Men uansett, når du åpner en bok det første året, er ikke den boka fremdeles åpen til neste år? Lenke til kommentar
tjomsaas Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 så vidt jeg kan huske så er den det.... men er ikke villig til å garantere for det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå