brukernamn Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 eg har en xp2000+ 1,67ghz, har klokka den til 1747mhz og lurer på kor langt eg kan gå før de går te hellvete, 1,67 ghz kjører på 47-50 grader ved normal romtemp.... ka er smertegrensa på et dette styret her?? har overhodet ikkje tenkt å ødlegge noke... trur eg har ei coolmaster 80x80mm viss eg ikkje tar heilt feil Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Så lenge du passer på at CPU ikke kommer over 60 grader (øverste smerteterskel) Du kan prøve å ta på artic silver 3, har hørt om tilfeller der CPU har sunket med 10-15 grader. kan kjøpes hos http://www.microplex.no Hilsen Andreas Lenke til kommentar
jevel Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Smerteterskel på AthlonXP er vel noe høyere enn 60C. Heller nærmere 70C vil jeg tro. Hvis noen har opplevd 10-15C reduksjon av temp ved å bruke AS3, så satt ikke vifta helt på før de hadde på pastan. 1-2C er mye nærmere det du kan forvente. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå