hemo Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Eg har to eksterne harddiskar kopla til ein server og kunne tenka meg ei eller anna form for overvåking på desse. Korleis kan eg få lest av varmen på dei? Det hadde vert veldig praktisk med ei melding (f.eks. epost) når varmen gjekk over eit kritisk nivå, samt mogelegheit til å lesa av historikk (graf?). Er det nokon her som har overvåking av varme på sine eksterne diskar? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er ikke sikker på om dette programmet virker på eksterne disker, men jeg bruker det på min interne disker. HDD Temperatur Lenke til kommentar
hemo Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Er det dette programmet, du tenker på: http://www.hddtemp.com/home/index.html ?? Evt. er det kanskje nokon programpakker som kan hansama dette? Noko som ikkje "tar over heile maskina" eller er fyllt med SpyWare? Edit: Eg testa eit program som heita HDD Health på ein laptop no, og fekk eit "litt høgt" tal, på ein måte... Endret 31. desember 2004 av hemo Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 De er ikke Spyware i det programmet. Jeg fikk det med Hjemme pc sitt jule nummer... funker flott. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 OK, det det bladet har eg ikkje... Men programmet HDD Temperature 1.4.0 (Build #206) ligg på http://www.hddtemp.com/ For $19.95 kan eg kjøpa Pro-utgåva, men eg ser ikkje noko om at denne støttar eksterne diskar. Pro'en støttar rett nok fira diskar, men dei eksterne eg har på USB dukkar ikkje opp. Eg har også nokon diskar bak ein eldre RAID-kontroller og desse vert heller ikkje oppdaga av HDD Temperatur 1.4.0 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 heh, merkelig.. Programmet funker fint hos meg. jeg har bare en disk og da. Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Finnes det noen bra program som inkluderer "History", helst med egendefinerte tidsintervaller (f.eks. 30 minutter) og egendefinert tidsrom (f.eks. siste 3 mnd). Hotlink Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hmm, AIDA32 har også en hdd-temperatur-overvåkingssak integrert. HDD Temp kan brukes i kombinasjon med Motherboard Monitor. Og MBM kan benyttes i samarbeid med www.coolmon.org Jeg benytter coolmon i kombinasjon med MBM som kan sees her http://bakkelun.cmoh.net (Venstre spalte, nederst) Endret 1. januar 2005 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
hemo Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Har du fått noko av dette til å fungera med eksterne harddiskar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå